dijous, 16 d’abril del 2009

Pedalada de Cabrils i triatló Ciutat de la Vila

Són dos curses que no tenia gaire planejades però que probablement faré. La primera és una cursa de 40km de BTT que l’any passat per raons personals no vaig poder fer però que, independentment de la bici en sí em quedo amb la imatge del Xavi arribant tant plè de donuts (els donaven als avituallaments) que no es va poder menjar la botifarra, us puc assegurar que jo m’ho prendré tot. Són 18 euros i hi ha un circuit de 40 i un altre de 20 molt assequible. Si aconsegueixo que el JM m’acompanyi a fer Bracons divendres (en principi havíem parlat de fer-ho el mateix diumenge 26 d’abril), podré fer-ho tot. Això sí, amb la calma que tot just fa un any a Platja d’aro fent BTT van començar els problemes amb l’adductor.
Cliqueu a la imatge per a més info
L’altre és la triatló de Barcelona a finals de juliol. A l’organitzar-ho Tri-trials en principi és una garantia de bona organització, però també surt careta: 32 euros federats i 44 no federats. De totes maneres no vull desaprofitar que ja tinc un parell d’amics que s’hi volen apuntar (entre ells l’Enric que s’estrenaria), i participar-hi també. És just després de Victòria, estaré fet pols, però és una sprint així que aguantaré segur. En tot cas com que de moment és possible seguir el nombre d’inscrits i encara hi ha unes 1.000 places em deixaré marge per acabar de decidir. Per a aquells que feu una triatló a l’any és una ocasió genial i així coincidim tots.

Cliqueu a la imatge per a més info

Les Curses més rendibles