dimecres, 7 de juliol del 2010

200km del Camino

Això és el què vull fer però se m'està tirant el temps a sobre.
La meva idea és dedicar-li la darrera setmana de juliol, per poder així arribar a la Travessa de Sitges el dia 1 d'agost. Tinc ganes de completar l’inici del Camí de Santiago. Fa uns anys, juntament amb el Nico, vam partir des de Pamplona per arribar, uns 800km de bici després, a Santiago. Ara la meva intenció és buscar els inicis, si és que existeixen, del Camí Francès, Saint Jean Pied de Port. Des d’allí realitzar un recorregut de quatre o cinc dies corrent on faré una marató diària per a arribar a Logroño o Santo Domingo de la Calzada, segons el què aguantin els peus.
Ja ho aniré explicant amb més detall, però el què em fa falta ja són les wambes de trail, les NB fa temps que han dit prou. Tinc tres opcions.

Repetir amb NB, com sempre és una marca que m'ha donat bon resultat, tot i que no acabo de sentir el peu 100% subjecte i això en muntanya pot ser complicat. L'opció que vaig veure l'altre dia al Runnersworld van ser les NB813. 90 euros.
Provar per fi unes Salomon. Crec que a nivell de subjecció són el millor que hi ha, alguna vegada que me les he provat queden com un guant. Curiosament les opinions de venedors i corredors sobre la durabilitat, l'amortiguació i la duresa de la sola, són quasi sempre oposades. Caldrà provar-ho en persona, si trobo una oferta de les Salomon XA Pro 3D ultra, seran les que em pillaré. 100 euros.
O perquè no, Decathlon. Sempre he pensat que la gamma alta de Decathlon pot ser una opció i per característiques i estètica les Kapteren XT m'agraden. 75 euros.
Avui donaré una volta per Decathlon i Corte Inglés que sempre tenen bones ofertes de rebaixes. Com veieu amb el tema colors sí que ho tinc clar, i és que ja ho diuen “no hay campo sin grillo, ni hortera sin amarillo”.

10 comentaris:

Ferran ha dit...

Bon refrany:-)

Nen, compte amb aquests reptes que acabaràs amb un llibre! El Sergi és un expert en sabatilles (aquí jo no puc ajudar), però té bona pinta!
Dormiràs en hotels o, com ets jove, en albergs?

salut!

Pau ha dit...

Ferran tinc les idees bastant clares, ara dependrà de la que trobi quan vagi de compres.
En quant a dormir, evidentmentd'Albergs, el Camí de Santiago d'hotels no seria el mateix.

piernas ha dit...

En el decathlon ahy ofertas de salomon, y el corte ingles estan rebajadas al 30% rebajadas. Las kapteren las tiene Judit, y son un poco merde...

Xavi A. ha dit...

Quin planning més atrevit i a la vegada maco!
Llàstima no tingui més km acumulats, estàs tres esglaons per sobre meu en running, sino jo t'acompanyava.
Tema wambes quan ho tinguis clar et demano consell que jo també n'haig de comprar unes en breu i vaig molt perdut perquè la muntanya ja saps no és on em moc normalment.

Pau ha dit...

nas, ahi ire, un cuanto a las decathlon, tiene estas mismas, las kaptren xt de 75 euros?

Sedentaris.cat ha dit...

On estiguin les Asics Trabuco que s'aportin la resta. Només són per a homes forts ... els nens van amb Salomon jajaja

Ara, més seriosament, si no els hi has de fotre molta "canya" (quilòmetres per temporada) les Salomon serien les que agafaria , també pensant en allò que vas dir de la Carretera de les Aigües que les hi pots dur tranquilament ...

Ferrran de Sedentaris.cat

piernas ha dit...

Si las kaptren, pero de mujer, ahora aprovecharemos las rebajas para que se compre otras o salomon o las trabuco, como las que me compre yo que van de fabula, porque las kaptren no le van muy finas...

Pau ha dit...

Al final han caigut aquestes en blau
http://www.salomon.com/sp/#/calzado/calzado/trail-running/xa-pro-3d-ultra-gtx®
Al menys de moment. Com que són del El Corte Inglés buscaré una mica més i sinó me les quedo.
Són GoreTex, com ho veieu?
En quant a les trabuco, les tenien, i en negre i groc (jiji) però no m'acaben de convèncer, vaig tenir unes Assics i no em van agradar. Suposo que si tothom diu que van tant bé, algun dia les hauré de provar, jo les veig una mica pesades i massa rígides.

Nic ha dit...

Pau, feia l'òstia que no entrava!!!

Tiu, això és el que vaig (intentar) fer fa tres anys! la idea era veure què petava abans i alerta, VAN SER ELS PEUS. Vaig sortir de Iruña a 50km/dia i vaig petar el km30 del 3r dia.

Vaig pensar en dur calçat de muntanya o asfalt, i per amortiguació i lo pla que és el camí (excepte sortint de Iruña) vaig escollir asfalt (Nike AirMAX MOTO forever).

Alerta amb el GORE-TEX... fan que tota la sabatilla sigui més rígida i donen poca transpirabilitat.

De la resta, amb 2 samarretes, 2 pantalons, 1/2 tovallola, 5 mitjons, i 1 pastilla de sabó n'hi ha prou ;P

Parlem i comentem, ok?

Pau ha dit...

Gràcies Nico, m'ha fet gràcia això de la mitja tovallola.

Ja parlarem, que tne moltes coses a explicar-me.

Les Curses més rendibles