dissabte, 10 de juliol del 2010

Stage a l'Escala

El cap de setmana passat, a més de passar-nos-ho de puta mare vam aprofitar per fer un ministage, o el que és el mateix, viatjar amb tot l'equip de natació i matinar per fer esport. Dissabte fèiem amb el Xavi una volta molt maca i que combinava les tirades en pla tant sortint com arribant a l'Escala (rodant acoplats, fent relleus i a força velocitat) i la zona més muntanyosa de Cadaqués i port de la Selva. Una volta fantàstica.
Diumenge fèiem una mica de running pel matí (menys del previst) i després ja amb l'altre Xavi cap a la platja de Sant Martí d'Empúries on hi ha un recorregut de més de 400metres de boies que vam fer 6 vegades. En aquest cas les sensacions no van ser del tot bones, però ja se sap que la natació no és el meu fort.

Adjunto també un vídeo del Xavi en la recta de Figueres a l'Escala, des que tinc la càmera nova sóc una mica més pesat.


2 comentaris:

Ferran ha dit...

Pau, un dubte: com és que no s'actualitza automàticament el meu bloc? Per si de cas és degut al canvi d'adreça que vaig fer et passo la nova: http://nocorriguesmassa.blogspot.com/

M'havia equivocat lo 1r dia i havia posat nocorreguismassa...

En fi, que gràcies!

Pau ha dit...

No ho sé, ja m'he fixat, i en teoria ja havia corregit el tema del nom, ho tornaré a fer de totes maneres.

Sigui com sigui la teva entrada de la Paula ja l'havia llegit.

Les Curses més rendibles