divendres, 16 de juliol del 2010

Acompanyat

Últimament estem compartint molts entrenaments amb el Xavi A. i sort en tinc d'això, ja que sinó m'hagués pegat moltes hores sol. Ara ha decidit acompanyar-me en els quasi 200km del Camino, així que tindré companyia. Per ara, estem fent força tirades de mitja i llarga durada i testant com aniran les nostres cames, evidentment, com passa en un entrenament per la marató, en cap moment estem arribant a fer la totalitat de la distància, així que el resultat final és una incògnita.
Anar amb el Xavi suposa molts aventatges, més enllà dels puraments lúdics (que ja són interessants de per sí), i és que ens podrem arrossegar mutuament, compartir certs materials (llanterna, botiquín, adreces...) i si ens passa alguna cosa estarà l'altre per solucionar-ho (fet que la Bea, valora i agraeix).
Anem perfilant certes idees i per exemple he pensat que per la primera etapa, només serà de 25km, utilitzaré una samarreta i uns mitjons que deixaré a Sant Jean, així després seran tres dies i per tant només hauré de netejar al final de la segona.

I acabo amb aquesta imatge per autodesitjar-nos sort. I és que l'altre dia vaig deixar la moto així mentre comprava al mercat durant uns 20 minuts: seient obert, casc a dins i claus posades. Tal qual me la vaig trobar.

1 comentari:

Xavi A. ha dit...

Seran uns bons km a fer plegats, tinc ganes de posar a prova les cames, espero em responguin i estiguin a l'alçada del que s'espera d'elles, jejeje.

Les Curses més rendibles