dilluns, 12 de juliol del 2010

Camino o Costa Brava

Una sèrie de compromisos estan reduïnt els meus dies a 4, concretament de diumenge al vespre a dijous a l'hora de sopar, així que estic refent una mica els meus plans. La idea inicial va ser buscar una alternativa més propera i de menys dies i aquesta la vaig trobar en la possibilitat de realitzar el recorregut del Costa Brava Xtrem running, són 200km en tres dies realitzant el recorregut del GR92 de Blanes a Portbou.
És una alternativa que no descarto, però apurant una miqueta encara crec que puc fer el pla inicial. Concretant els horaris i dies, la meva idea seria la següent (COMPTE QUE AL FINAL NO VAM FER AIXÒ, DE SAINT JEAN A PAMPLONA ÉS UNA SALVATJADA).
Diumenge 25: Sortida de Barcelona direcció Pamplona a les 23.00 en autocar.
Dilluns 26: Desplaçament cap a Roncesvalles.
Dilluns 26: Primera etapa, Roncesvalles a S. Jean (26km)
Dimarts 27: S. Jean a Pamplona (62km)
Dimecres 28: Pamplona - Torres del Río (75km)
Dijous 29: Torres del Río - Logroño (20km)
Dijous 29: Sortida de Logroño cap a Barcelona a les 14.30 per arribar a les 20.30.

En total 183km
Poso tota aquesta info, per si algú em vol acompanyar (corrent, en bici o a cavall, en la totalitat o paricalment). Sigui com sigui, suposo que ho faré sol, però ja m'està bé.

3 comentaris:

Bea ha dit...

Triatletes,runners i amiguetes en general, animeu-vos i no el deixeu sol!!! Si ha d'anar sol, prefereixo que faci la Costa Brava, però si algú s'anima en tots 2 casos, em quedaré més tranquil·la. Mira que som pesadetes les dones, eh?

Xavi ha dit...

Bea i Pau, jo m'ho puc mig muntar per anar. no havia propostar unir-m'hi perquè vaig pensar era una cosa que Pau volies fer sol. jejeje.
Si no creus puc frenar-te ho comento amb les altres tres parts de mi (el meu soci de l'empresa, la meva socia d'hipoteca a la cultura popular anomenada "costella" o "dona", el mestre-jefe de l'altre curro meu al gimnàs). i afegiria, comentar-ho amb el mister d'entrenament. jajaja. Acabo d'adonar-me que depenc molt de tothom!!!!

Pau ha dit...

Seràs benvingut.

Les Curses més rendibles