divendres, 2 de juliol del 2010

De blocs

Que el Kylian Jornet quedi tercer és notícia, però clar suposo que sempre hi pot haver algú millor. La curiositat està en un d'aquests dos que va quedar per davant seu, el gran Ferran (del qual n'esperem el bloc amb candeletes) ha fet una petita investigació i ha trobat el bloc del segon classificat a la Western State, com diu ell em declaro fan total i absolut (mireu les pintes!): http://antonkrupicka.blogspot.com/
Jo crec que aquest tio ha de tenir ajuda divina, no us recorda a algú?

I ja que parlo de blocs, us adjunto també el d'un amic i seguidor d'Ironpanic que, aprofitant que va marxar a Austràlia, va decidir crear-ne un http://marcinaniaperth.blogspot.com/ us el recomano, és força interessant, tot i que fa una mica d'enveja.
I com que no hi ha dos sense tres, explicar-vos que aquest món cibernètic i virtual va fer que els representants de tres blocs ens coneguéssim i féssim una tirada conjunta per la Carretera de les Aigües: per un costat l'hiperactiu
Xavi de Hong Kong, que va venir acompanyat de l'Steve (que per cert parlava un català perfecte i amb qui segur que coincidirem en alguna triatló), el Toni i el mític Ferran de Sedentaris, i representant a Ironpanic, el Xavi, la Bea i jo mateix.
El que no m'havien avisat és que havia d'anar de blau per repartir-nos per colors jiji
Dir que a més de passar un parell d'horetes molt agradables i compartint informació i anècdotes, vam acomplir l'objectiu secundari d'aconseguir que el Xavi HK millorés la seva pròpia marca personal. Tot rodó, com la panxa de la Bea.

6 comentaris:

josep-maria ha dit...

Jo també em declaro fan total i absolut... de gran vull ser com ell!!!!!
Per cert,... on porta el pulsòmetre?... i el gps?? i els gels??? i les barretes???? i els sponsosr?????...
Senzillament... GENIAL!!!!!

p.d. pel que fa a la cabellera ho tinc pelut!!!!!

David ha dit...

Bravo per la panxa de la Bea!

Ferran ha dit...

Josep Ma, a veure si la teràpia genètica ens permet gaudir d'un melenorro semblant :-)

Pau, això és pressió i lo de més són òsties. Sembla que tinc algun virus a l'ordinador que el Karspersky no reconeix...tinc al cap un parell de posts però no m'en surto. Una cosa, tu el fas al word i després l'enganxes? Per cert, vull pujar un dia als europeus, algú s'anima? Es podria fer Rincón després...

Salut per tots!

Pau ha dit...

JM, veig més difícil el tema de la pelabrera que el de les 100 milles.
Em dóna la sensació que no porta ni mitjons!!!!
Ferran, a vegades passa abans pel word i a vegades directament, segons la longitud de l'entrada. Deixa de donar-li voltes i obra el bloc, ja t'anirà sortint tot.
Jo suposo que aniré a veure quelcom dels europeus, així que per mi guai.

Xavi A. ha dit...

sense paraules.
després em queixo jo dels meus runnings....
m'ho haig de fer mirar.

Sedentaris.cat ha dit...

Ei, ja sé que vaig molt tard amb el comentari però els sedentaris ja ho tenim això ... gràcies per les referències i ... brutal aquest "crack" ... el podem "fitxar"? Com a entrenador ha de ser boníssim ... jajaja

Ferran

Les Curses més rendibles