diumenge, 24 d’octubre del 2010

Garmin Barcelona Triathlo

Per Xavi.
És la tercera edició en la que hi participava. Al 2008 la meva primera triatló de carretera, sprint. L'any passat en distància olímpica. És espectacular veure tot un estadi ple de bicicletes, i la quantitat de gent que hi ha en tot el recorregut i sobretot a la zona d'arribada. Per altra banda, massa gent participant, sobretot en el sector de la bici. De fet no és tant la quantitat, sino l'actitud. Es nota que molts participants són novells. Per aquest motiu no tenia pensat participar-hi, però una setmana abans vaig tenir la possibilitat d'aconseguir un dorsal: "a caballo regalao..."
Quan vaig sortir de casa el termòmetre marcava 9º. Quan vaig arribar al mar, què freda estava l'aigua! La meva era l'última sortida de la distància olímpica, a les 9:50, juntament amb els equips de relleus. O sigui que amb una pila de bons nedadors. A la sortida, la gent de davant se'n va corrent per la platja per haver de nedar menys..., doncs la boia no estava en línia recta a la sortida. Jo acabo fent el sector en 35', el 925 d'entre 1.805 (pel poc que se nedar, anem be).


La bici a tope, tirant tota l'estona fins a la meitat de la segona volta que trobo dos acompanyants, però que ja estaven en la seva tercera. He après que apretar en bici vol dir córrer petat, però com estava disfrutant vaig seguir a tope. 56'53", posició 457.
Ja només quedava córrer 10 km, i vaig intentar anar al màxim sense reservar. Només anava avançant gent amb pulseres de diferent color a la meva. El ritme va ser bastant constant a 4'40"/km, per acabar en 46'39" el 556.
Total 2h24'34", el 571. Content per les sensacions i, sobretot, per quedar de la primera meitat...

6 comentaris:

Pau ha dit...

Bé Xavi, és important quedar de la meitat cap endavant...
M'ha semblat llegir que vas anar tirant fins que van arribar dos que anaven en una altra volta? De què em sona això?

Bea ha dit...

Molt bon final de temporada, convidat dl 2010! I que xula la foto! Ara, haig de confesar que pensat el mateix que el Pau al llegir la frase!

XTB-XAVI ha dit...

Xavi, enhorabona crack!!

Una abracada desde Hong Kong!

"XTB" Xavi.

Xavi ha dit...

Us ho vaig posar a "güebo", eh?
Però jo no dic que anés a roda, dic que eren acompanyants...
Qué picons que sou!!!

Xavi G.: aviat ens veiem per bcn, no? Recorda convocar llebres (femenines)..., que si no, hi ha que no saben córrer!!!

Pau ha dit...

Xavi, que se t'has vist el "plumero", que se t'ha colat.

Picons nosaltres? potser hauries de repassar les teves cròniques jiji

I parlant del tema, un ocellet m'ha dit que encara estàs picat per allò de "lligón de pivons".

Per cert, a la foto no vas acoplat, però és xula.

josep-maria ha dit...

Xavi,
deixant-nos d'històries una molt bona triatló.....

I espero que aquest 2011 puguem repetir un "bracons"....

Les Curses més rendibles