dissabte, 9 d’octubre del 2010

L'especial crònica del Xavi de la Tri de Calafell

Sempre he volgut fer una crònica a l'estil del nostre admirat SG: "El domingo 3 de octubre, a las 9 de la mañana, se celebró el II triatló de Calafell, Costa Daurada, en distancia sprint (750m-20km-10km). Los 25ºC del agua impidieron el uso del traje de neopreno. En el tramo de natación estaba en el grupo que seguía a los primeros hasta la primera boya..." Però nedant ja tinc prou feines per no ofegar-me, com per saber si el Pau ja m'ha avançat o encara el tinc a prop. En la bici ja estic content de poder seguir a un grup sense enganxar-me amb el manillar d'un altre a les corbes. I corrent no veig ni a les animadores, ja que vaig tant apurat que ni obro els ulls per no gastar forces. Tot i això, m'autoproclamo guanyador del repte entre els 4 del grupet que hem participat. Quan jugues a futbol, no expliquis que no sabies que no es pot tocar la pilota amb les mans. No li cola a ningú!!!! Si participes en una triatló també hauries de saber que no es pot anar a roda d'un grup que està en volta diferent. El més greu, però, és pringar 20km en bici i 5 corrent al darrere d'un pivón (això encara, vistes les fotos), i a l'arribada NO DIR-LI RES!!!!! Això és desqualificació pel que queda de temporada!!!! Començo a donar-li credibilitat a aquelles paraules que sentenciaven: "Carles, encara no ho saps però ets gay". Perdoneu però algú li havia de dir.

Ara, jo et considero el meu fan. Yo soy tu ídolo!!!

5 comentaris:

pau ha dit...

El primer dels 4!?!? No em facis riure, no et dic res pq m'han educat per respectar la gent gran, pero nomes una pregunta: pots assegurar que en el teu grup de bici no hi hagues ningu amb volta perduda o guanyuada? Mira una altra: pots rodar 10km a 45km/h?
Aixo si,la foto molt bona

Carles ha dit...

perdona xaval....però que jo sàpiga no estava en una discoteca com per anar demanant telèfons inmediatament després d'acabar la tri. mamón. per la teva info he fet les meves indagacions (poc fructíferes tot s'ha de dir). que no digui res no vol dir que no em mogui...

Bea ha dit...

Vaja, vaja amb el madurito, ke es va aixecar guerrero. Denoto una certa enveja per no poder anar a roda de primeres figures (a tu thagues agradat mes SG, no? Ets el seu idol, oi?) o a roda (millor dit, a culet) de buenorres. Ai, ke mala es la envidia!

Anònim ha dit...

Xavi! Aixi m'agrada fotent canya!!! Jajaja.
Per cert parlant d'anar bici i correr a darrera del culet... No sabeu que no esta permes el drafting entre sexes? Carles desqualificat! (O t'has practicat canvi de sexe....)

Anotacio: aquest culet em sona, crec que se qui es. Si vols informacio....

Xavi A ha dit...

D'anonim res. El comentari anterior es meu, pero el blog no s'entera....

Les Curses més rendibles