dissabte, 23 d’octubre del 2010

Idiota, masoca, freak...

El què està clar és que una mica malalt estic.
Porto uns dies entrenant per sobre del que és saludablement recomenable (l'altre dia anava a la Vall d'Hebrón a donar plasma, i resulta que no vaig poder perquè després de l'analítica, la meitat dels valors donaven malament, alguns per sobre d'altres per sota, anèmic total). Demà em cascaré 30km a un ritme que voluntàriament he escollit i que em pot portar directament a petar, amb la qual cosa m'hauré d'arrossegar fins el final, patint com un autèntic idiota.
Per compensar tot això intento no deixar el futbol i la setmana passada vaig decidir fer un partit de padel. Ja sabeu aquell esport tan divertit, on juguen dos contra dos i la pilota va amunt i avall. Però resulta que escullo quedar només amb el jefe de la Bea per a practicar una mica, la qual cosa es converteix en un "maxaque total". Ja en el piloteig s'intueix que les passaré magres, pilota cap aquí, pilota cap allà i em sento inútil no poden arribar a algunes d'elles. M'intenta corregir, però amb un dia poc aconseguirem. Després decidim fer un partit, i el que es visualitzava en el piloteig es consolida en el partit on, amb prou feines li faig algún punt i ni parlar-ne de guanyar jocs.

Així és la meva vida, i el pitjor és que m'agrada, potser m'ho hauria de fer mirar

4 comentaris:

Bea ha dit...

Pau, això no es un tema recent: sempre ho vols fer tot i a tope!!! És més: intentes que els del teu voltant siguin com tu. Pensava que un fill et canviaria, però no. Ara, no ho negarem, és part del teu atractiu!!!

Sedentaris.cat ha dit...

la vida del sedentaris també es molt dura ... jejeje

XTB-XAVI ha dit...

Jajajaj m'agrada el comentari de la Bea...i em sembla que ja he escoltat lo mateix de mi de part de la meva!!!

Som Type A al 200%!!!

Una abracada i fes-ho mentre disfrutis al màxim!!

Fins aviat!

¨XTB¨Xavi.

Xavi A. ha dit...

Em sona massa aquesta entrada. jijiji

Bea prohibit veure la Ruth durant uns dies que veig que penseu totes igual. Tot i que us haig de dir que vosaltres no us quedeu curtes i també us agrada buscar límits (vease totes dues a la clase d'spinning de dissabte passat).

Pau jo torno a estar en dansa el pròxim dilluns, tranquil que no estàs sol, el col·lectiu "fot-li fot-li i fot-li més" t'acompanya. jajaja.

Això si després estirar, sauna, plat de pasta

Les Curses més rendibles