dijous, 14 d’octubre del 2010

Una remulladeta entre correguda i correguda

La meva primera experiència! Encara no ho havia provat mai... i haig de dir que em va semblar molt divertit: ho tornaré a provar quan tingui l'oportunitat (no faré com a Tossa, on em vaig rajar). Ja per posar-vos-ho "a huevo", també afegiré que les corregudes van ser molt ràpides. A aquest invent li diuen aquatló: córrer 2,5 km dues vegades, havent nedat 1.000 m entremig. I va passar a Vilanova diumenge passat, doncs les fortes pluges de la nit van deixar inpracticable la carretera a Cubelles per on havia de passar el sector en bici.
La sortida a les 9h també ens la vàrem estalviar, per fer-ho tots 450 juntets a les 10:30. Ja us ho podeu imaginar, jo em col·loco dels primers enredant a un que conec d'esquiar (o millor dit del apre-sky). I aquest pobre innocent, que per preparar el repte del la tri a Bcn (...) s'apunta a Vilanova, on acaba fent una aquatló (això sembla el joc dels disbarats). Deia que el pobre innocent em pregunta a quin ritme correria. Jo, de forma automàtica i sense pensar, que li contesto que a 4.30m/km, velocitat a la que es va veure en cor de seguir-me. I mentre li contesto ja penso que per només 2,5km haig de sortir "a muerte". Sort que aquell pobre innocent no portava rellotge i no es va ni enterar de què passava. L'excusa, després d'acabar, que la voràgine de la gent i la competició et fa volar... Be, volar tampoc, però el primer km a 3.47 i els altres a 4.10 no està mal, no? Del "chapuzón" millor no comentar massa cosa, ja sabeu que de nedar no en se gaire. Crec que vaig estar uns 25 minuts... Però aquell pobre innocent se'n va estar 36!!! Va fer el 410 millor temps de 430 que vàrem acabar.

Xavi

4 comentaris:

Pau ha dit...

Osti Xavi, tants mesos sense publicar i ara no deixes ni que l'entrada de la Bea estigui 24 hores...
És conya, gràcies per explicar-nos la remullada. En quant a la correguda, després de nedar vas seguir anant a 4.10? Es nota amb qui has entrenat últimament.

Raül ha dit...

Aquí hi ha molta gent que no té àvia (àlies creguts).
Per això he deixat, últimament, de fer comentaris... a la mínima surts esquitxat.
Vull dir, de totes formes, que m'encanta veure com es veuen ferits els Egos de la gent, amb els comentaris dels altres. I com es veuen ferits els Egos dels altres amb els comentaris de la gent...
Que si tu fas trampes, Que si jo vaig més ràpid, Que si el dia que tu... m'avises, Que si es nota amb qui entrenes.
Jijiji...

XTB-XAVI ha dit...

Cap problema....podem intercanviar...us dono llicons de natació i vosaltres de còrrer!

Mira Pau, aquest és el meu darrer Splash n Dash de la temporada...10 Kms corrent i 1 km nedant! Total 1h05´

http://connect.garmin.com/activity/52339633

Una abracada i a veure si ens veiem al Novembre pel PB HM!

Records!

¨XTB¨Xavi.

Xavi A ha dit...

Xavi es que no se perque la gent te mania a les aquatlons, a mi m'agraden!
Pau si que es nota amb qui ha entrenat. Amb mi el divendres abans! jejeje.

Les Curses més rendibles