dimecres, 13 d’octubre del 2010

Inscripcions i revolucions

És una mica exagerat parlar de revolucions però és que així el títol quedava més “potent”. De fet sí tenia pensat fer un canvi radical, tant com canviar de bloc, passar-me al castellà i començar des de zero. Al final, la nostàlgia, la mandra o la facilitat per escriure en la meva llengua materna, ves a saber què, m’ha fet continuar tal com estic com a mínim un any més. De totes maneres activaré la versió castellana per anar fent entrades de cara a tenir-lo ja rodat per l’any que ve (www.ironpanic.blocspot.com), aleshores decidiré.
Algunes novetats, ja recurrents, sí que presento, i són en les tres àrees en què acostumo a modificar. Per començar aplicaré una nova redistribució dels blocs: sempre he defensat que el fet de crear xarxes amb enllaços mutus entre nosaltres és clau per donar a conèixer les nostres històries i animar el seguiment, és per això que vull ressaltar aquells blocs que em tenen enllaçat, és la meva manera d’agrair-ho; un segon grup seran els que tot i no considerar-me (sigui per la raó que sigui: idioma, ignorància, desagrat...) d’alguna manera he seguit o llegeixo de tant en tant, comento i alguns d’ells han comentat a Ironpanic. Finalment he deixat pel final aquells que porten 2 mesos o més sense actualitzar, molts són interessants, així que quan tinguem novetats canviaran de nou de grup.
L’altre canvi, un any més, serà la portada, aquesta vegada feta a partir d’una foto del perfil de Barcelona realitzada per l’Àlex Buendia, i les meves siluetes realitzant els tres esports que formen la triatló, on he utilitzat la perícia del Xavi A. per a que quedés una mica millor que les meves habituals obres d’art amb el Paint. El fet que sortís Barcelona estava pensada pel bloc en castellà, per a què, tot i no utilitzar el català, es veiessin els meus orígens.


La portada que hi havia fins ara amb la frase "Si els objectius estan més enllà dels límits, el plaer d'arribar-hi és infinit, però el sol fet de buscar-los és suficient".

Finalment, calia un nou convidat i tenia un parell o tres de candidats amb coses interessants a explicar, però la decisió final no ha estat difícil, la Bea. Per un costat ella, i per extensió el Guillem, afectaran i han afectat molt en la meva manera de viure, de descansar i de fer esport, per tant influencien directament sobre els meus escrits. Per altra, i aquest ha estat el detonant de la meva decisió, em sembla interessantíssima l’aportació d’algú que després de molt temps sense fer esport en condicions torna a començar, i a més ho fa en diferents condicions. Erà, per tant, una manera de revifar un bloc que s’havia estancat una mica en cròniques, manies, lesions i demés penúries. Entre tots dos us explicarem com ens ho organitzem per a fer esport, com el Guillem ara ens obligarà a fer esport per separat, però també com mica en mica anirà entrant en les nostres activitats i en definitiva com es desenvoluparà la vida esportiva, tant d’un nadó, com d’una mamà post-part. El Xavi té encara un parell d’entrades pendents que realitzarà durant aquest mes, una referent a la compra del neoprè i la prova que va fer a SBR (aquesta li he demanat jo) i l’altra amb la crònica de la temporada, on ha acabat competint en unes sis triatlons. Evidentment té les portes del bloc obertes per quan calgui i li agraeixo l’esforç que ha fet per mantenir certa activitat malgrat les dificultats que ha tingut precisament aquest any.
En un parell de dies realitzaré aquests canvis.
I com he dit en el títol, també vull parlar d’inscripcions i és que m’acabo de deixar la pasta en dues mitges: la del pròxim cap de setmana a Puigcerdà on intentaré anar més o menys a fons per testar-me en quant a condicions físiques i aeròbiques i la del Mediterrani, on treballaré el tema mental fent 10km previs a 5min/km i la mitja a ritme de marató (en principi a 4.37min/km).

5 comentaris:

Ivó ha dit...

Caram amb els canvis! Segur que els nous convidats aporten moltes experiències útils pels que en un futur vulguin combinar esports+mames esportistes+nens (jo en prendré nota, que és un tema que m'interessa...)Sort amb la nova etapa del bloc,i a veure si ens veiem a la Marató del Mediterrani!

Ferran ha dit...

Interessant reflexió. Hi veig un nínxol aquí; parella amb fill al Segle XXI i com s'ho fan per poder compaginar-ho amb les seves aficions, etc...
La ex de Lance, als USA gairebé tan ocneguda com el seu marit, la Kristin Armstrong va començar amb un article on explicava com preparava la seva 1a marató i ara és una blogaire d'èxit: http://milemarkers.runnersworld.com/
I del sopar em va passar lo mateix que a tu però sense ser capç de menjar com tu :-) Sempre que parlo tant menjo menys i al dia següent pensava en les patates fregides que m'havia deixat...i me'n vaig fer...

Pau ha dit...

Ivó, t'interessa de forma abstracta o concreta? Al mediterrani què faràs marató, mitja o 10?
Ferran, gràcies, sempre aportant una mica de cultura en aquest món, crec que la Bea ja ha cotillejat el bloc.

Anònim ha dit...

Pau.. Et felicito pel nou disseny.. Superelegant!
Jaume

Unknown ha dit...

M'agrada molt el nou disseny! felicitats! ja es sap renovar-se o morir.

Les Curses més rendibles