divendres, 18 de gener del 2008

Avui el Paco fa un any!!!!

Doncs resulta que ja ha passat un any des que vaig penjar la primera entrada en aquest espai, i des d’aleshores he tingut més de 4.000 visites. Hi ha qui les rep en un sol dia, però em fa molta, moltíssima il·lusió que de tant en tant us hi passeu, que em comenteu que heu vist tal cosa o tal altre, que la informació que hi posi sigui útil... També, i sobretot, agraeixo als que de manera més o menys regular heu entrat comentaris, el dia que algú que no conegui en faci un serà la bomba.

El blog ha estat un nexe d’unió entre present, futur i passat. Em serveix, i aquesta és la principal funció, per explicar el què estic (o estem) fent, també m’anima a crear objectius, reptes que queden per escrit, i per tant que s’han de complir o si més no intentar; i passat, ja que sigui com sigui s’està creant un àlbum de vivències que estic segur seran apassionants de recordar.

En fi, que espero que sigui el primer de varis.

Buscant fotos per commemorar aquest aniversari vaig trobar-ne aquesta i de passada em serveix per felicitar els 30 anys del Carles. Qui és ell i qui sóc jo?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Està clar que tu ets el de blanc...

Edu
UOC

Pau ha dit...

Edu, et donaré una pista... va amb la cremallera oberta.

Anònim ha dit...

mmmh, doncs esta clar! En Pau es el baixet...

Ara ve quan m'equivoco i l'haure cagat, x jo mai he trobat que us hi assembleu (ma germana si, i va estar un dia xerrant amb ton germ uns 10 minuts abans d'adonar-se'n).

Nic

Les Curses més rendibles