dimecres, 23 de gener del 2008

Es busca triatló olímpica

Mira que faig poques proves al llarg de l'any i va i em coincideixen la triatló olímpica de Salou (la única que es fa a Catalunya abans de Banyoles), i la mitja de la Garrotxa, que em feia molta il·lusió competir.
Estic buscant triatlóns olímpiques a prop i de moment he trobat dues candidates:

La millor posicionada la de Cullera el 17 de maig, em va perfecte ja que és un mes i mig abans. De totes maneres forma part del campionat d'Espanya i no sé què de Élite i per tant no sé si hi puc participar.
www.triatlodecullera.org

Una alternativa és la del Mar menor, però és molt d'hora i suposo que al Nico no li aniria bé. Serviria però per obligar-me a començar l'entrenament abans. També hi ha aquest rotllo del campionat. 20 d'abril.
www.trimurcia.org

Segueixo buscant, si algú en troba alguna...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Pot estar be aquesta, tot i que fa molta mandra anar tan lluny...

A vore si em miro el calendari...

Nic

Anònim ha dit...

Colló, doncs sí q stà cardat...

Jo tinc en ment lo de final d'Abril (torno el 2 de maig) i la de Banyoles. La resta són complements, però crec que la de Salou és, per mi, necessària, tot i que staré força petat.

A més, no descarto alguna olímpica per "fer proves" abans de Banyoles.

Nic

Anònim ha dit...

Possiblement Mataró, q va bé per dates pq no tinc guàrdia i pq stà a prop.

Nic

Anònim ha dit...

i ja prou de monòlegs!

Pau ha dit...

Ostres Nico, estàs pensant per escrit, quin estress.
He parlat amb els de Cullera i hi pot participar qualsevol, però resulta que el nivell és molt alt i si et doblen t'eliminen i no pots seguir. La frase textual ha estat que "s'ha de sortir de l'aigua per sota del 22 minuts", i jo crec que això ni tu, en el meu cas tot just estaria entrant a l'aigua.
La de Salou és olímpica i si no m'equivoco no n'hi ha cap altra fins a Banyoles, per això mirava cap a València (a Aragó encara no hi ha calendari). Em miraré aquesta de Mataró, però diria que és sprint.
Finalment hi ha l'olímpica de València, però és només dues setmanes abans que Banyoles i crec que és massa just.

Anònim ha dit...

home, 22 min encara... pero segurament seria anar tota l'estona a estressat, i si passa qualsevol txuminada, se'n va tot a la merda, i per no poder acabar...

sisi, la de Mataro es sprint, xo mai esta de mes per fer "experiments" i provar coses per d'altres mes llargues.

Nic

Pau ha dit...

Si que vas sobrat, si no recordo malament vam trigar 13 i 15 minuts en sortir a Salou, això són 26 i 30 al mateix ritme. Sóc conscient que he de millorar, però et puc assegurar que no arribaria a baixar 8 minuts. Realment deus haver entrenat molt.

També valoro fer alguna sprint, com a proves, però el que necessito sí o sí serà una olímpica.

Per cret a veure si parlem un dia del futur post-Banyoles

Les Curses més rendibles