dijous, 31 de gener del 2008

Cursa dia 10 i entrenaments mensuals

Ostres quina ràbia, el dimarts vaig rebre una patada al bessó que m'ha deixat ko, espero que no sigui res, ahir volia fer sessió doble de natació més sortida llarga i res de res. Avui he sortit a rodar a 5'30'' i em feia mal, però crec que em va bé. La ràbia és perquè tenia pensat fer uns 10 i al final m'he quedat amb 9km, per un total en el mes de gener de 199km, joder per un no he arribat a 200. Això si ja he fet un dia a la setmana de piscina i una sessió d'spinning. Ja tinc ganes de començar a entrenar de veritat les dues disciplines (queden uns 10 dies, i penjaré l'entrenament per qui vulgui compratir-lo).
De moment, demà descans per veure si el bessó em deixa fer un cap de setmana fort: Dissabte pujada a peu a la tossa (i baixada amb la taula), i diumenge em presentaré a Granollers a rodar a ritme mig, per fer 1'45'', a acumular km.
Per cert, les meves campiones, la Silvia i la Bea ja estan apuntades a la cursa de la Dipu, el David va dir que també ho faria, i els Jordis...
http://www.diba.cat/cjs/jornada.asp?id=123
Us heu d'inscriure a la Inscripcions a la Cursa de treballadors i treballadores, no al Cros.

1 comentari:

Pau ha dit...

Tenim també a la Sheila, suma i sigue

Les Curses més rendibles