dijous, 10 de gener del 2008

Cursa de 4km

Hola,

La Bea diu que m'enrotllo molt així que aniré al gra. La Sílvia m'ha passat la referència d'una cursa que organitza la Diputació però que pot córrer tothom, són 4 km, amb un mínim d'entrenament fins i tot el Pinyol podria fer-ho. És a Caldes de Montbui i no n'estic segur però crec que la inscripció és gratuïta.

http://www.diba.cat/cjs/jornada.asp?id=123

Estaré encantat d'animar i tornar-vos les fotos a molts de vosaltres, que us ho dec. Qui s'apunta?

PD: Per cert, he afegit a "Blogs i altres enllaços personals" un blog genial que ja vaig descobrir fa un temps; no us explico res més, consulteu-lo que és molt interessant veure com no tots els freaks del running són iguals.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ara que acabarè d'estudiar encara tindre que que animarme a fer alguna cosa... veient el slow Pepe fins jo podria animarme... llastima que les birretes em molen massa jejej.

Les Curses més rendibles