dimecres, 9 de gener del 2008

Triatló sprint en BTT

Bones notícies pels que voleu fer una triatló i no teniu bici de carretera.

Ja ha sortit el calendari provisional del 2008, i com a novetat (no recordo que hi fos l’any passat), hi ha la triatló BTT sprint, és a dir les mateixes distàncies (750m+20km+5km) però en mountain bike. Concretament és el 21/06/08 a Balaguer, i per tant hi ha temps de sobres per preparar-se. De moment no he trobat més informació, però crec que alguns ja us ho podeu apuntar al calendari... Carles, Bea, Ivan...

Aquí teniu informació de curses anteriors, s'ha de veure com són aquests "senderos", http://www.foromtb.com/showthread.php?t=88141 i una petita crònica del 2006 que val molt la pena, és al final de tot http://gavatriatlo.blogspot.com/2006_07_01_archive.html

Per part meva també hi ha hagut un canvi important que afecta al calendari. La triatló B de Banyoles serà el 29 de juny, la qual cosa em va prou bé ja que m’és molt difícil entrenar a l’agost i la temporada se m’hagués fet massa llarga, però provoca que canviem la data de Cavalls del vent, probablement passarem del 22 de juny al 18 o 19 de juliol, ja ho acabarem de muntar. El 4 de maig hi haurà la triatló olímpica de Salou que tot i que queda una mica lluny de la de Banyoles serà l’examen ideal per veure si realment puc fer proves més llargues. Nico, això a tu també et va bé, veritat?

http://www.triatlo.org/normes/08calenprovi.pdf

5 comentaris:

ivan ha dit...

es una gran noticia!
si tot va be i no em torno a trencar, jo m'apunto!

Pau ha dit...

Segur que és una cursa divertida i maca, ja us aniré informant

Anònim ha dit...

Ei tiu!!!

Doncs m'alegro molt de sentir lo de la B de Banyoles. Una B era l'objectiu d'aquest any.

Pel que fa a la de Salou, la podriem convertir en un clàssic, però jo torno del Marroc el dia abans :( M'ho pensaré...

Per cert, no hi ha olímpica a Bareclona?? Flipo...

Parlem!
Nic

Pau ha dit...

Fet, doncs, si tot va bé aquesta setmana ja tindré bici nova, no és cap meravella, però funcionarà. Per tant a entrenar sortides llargues.
El tema Salou, suposo que no estarà tant currat com l'any passat, ja no forma part de les tri-trials, però era maca i a més el calendari de les olímpiques no dóna gaire marge.

Anònim ha dit...

Bici nova? jeje...

jo tb stic pendent d'una que a veure si me la poden tenir muntada la setmana que ve... molt PRO... al menys qui l'ha portat fins ara!!!!

Si em surt la jugada, ja t'explicare, xo per ara no em vull flipar per si de cas no surt :P

Aquest any vaig una mica mes en serio!!

Nic

Les Curses més rendibles