dimecres, 18 de març del 2009

Barcelona 1908

No és un vídeo directament relacionat amb l'esport, però m'emociona veure tantes bicis amunt i avall o la gent corrent davant del tramvia (per cert quin estrés, no m'extranya que atropellessin al Gaudí). També m'ha agradat la Plaça Lesseps, sense obres, i el tram que faig dia sí dia no amb la bici quan vaig a la feina. Què seria de la ciutat i de la nostra vida si els transport majoritaris fossin els públics, la bicicleta o anar caminant? (no parlo dels carruatges perquè hi deuria haver una de cagades al terra), m'ho pregunto i crec que serveix per reflexionar una mica, aquí els tres principals protagonistes del bloc ens desplacem regularment i en la mesura del possible en aquests mitjans de transport i deixem els vehicles motoritzats principalment pel cap de setmana.
En fi, estigueu o no d'acord, el vídeo de la ciutat al 1908 us agradarà segur.



http://www.europafilmtreasures.eu/PY/245/see-the-film-barcelona_by_tram'

3 comentaris:

Albert ha dit...

Hola Pau, per aquí ja vaig seguint les teves 'aventures'. Ara que no sé qui està més 'pirat', si nosaltres amb el jacuzzi o vosaltres amb això de les triatlons, en tot cas tots ens ho passem la mar de bé.

La cursa de muntanya de Rubí és el 19 d'abril http://cursa.rubicer.org

Aviam si ens veiem

Anònim ha dit...

www.youtube.com/watch?v=vxiiS8ZgAmU

És un video comparatiu.

Pau ha dit...

Moltes gràcies "anònim" inlcouré l'enllaç, és molt interessant, no havia reconegut "la calle salmeron"

Les Curses més rendibles