dimarts, 10 de març del 2009

Divendres em deixava enrere el Xavi i diumenge el Josep Maria...

... però estic molt content. Les sortides d'aquest cap de setmana marquen l'inici real de la temporada de bici.
El divendres fèiem la primera sortideta amb el Xavi, això sí prèvia revisió mecànica de la seva nova i flamant bici. Canviar la càmera, inflar rodes, muntar portabions i pedals... Una vegada tot preparat, anada i tornada cap a Molins i aguantant com podia els "atacs" del Xavi, em va fer treure la llengua! Al final uns 40km amb una mitja lleugerament superior als 20km/h, tot i anar xerrant a les baixades.


Gran panoràmica del Xavi
I la mateixa història es repetia diumenge. Magnífica volta pel Lluçanès amb el Josep Maria com a guia i aquesta vegada amb la companyia de la Bea. Poc més de 70km sense trànsit i per uns paratges impressionants. Ja de tornada les cames van dir prou, i sense avisar. Suposo que l'entrenament em permetrà superar aquestes mancances musculars que com dic venen de sobte, tots dos dies he començat molt còmode i he acabat al límit. Mica en mica evolucionarà l'estat físic.

Josep Maria, vull repetir la pujada d'Olost a Vic, vull la revenja!
Després, tot dinant amb la magnífica família del Josep Maria, vam comentar de buscar un dia per anar a provar Bracons, serà ideal per decidir entre la llarga o la curta de Remences. En tot cas, repetirem voltes per la comarca segur.


La Bea marcant el ritme al JM, realitat o ficció? sigui com sigui va aguantar els 72km i les prop de 3.30, molt bé!

Gràcies als dos per fotre'm canya, si ho hagués fet sol estaria encara mirant el paisatge, em va anar perfecte que em piquéssiu una mica, he fet 5 entrenaments en dos dies.

1 comentari:

josep-maria ha dit...

Ei Pau i Bea,
nosaltres també ens ho vam passar molt i molt bé..... Així que quan vulgueu provar Bracons.... ja ho sabeu... podeu comptar amb la nostra intendència!!!

Les Curses més rendibles