dimecres, 25 de març del 2009

Fotos Duatló de Barcelona

Per compensar una mica la darrera entrada del bloc, que era una mica depriment, penjo les fotos del diumenge. Realment només són d'una part del diumenge, de l'esportiva, ja que després vam estar recuperant tot el que havíem cremat (bé jo ni tan sols havia fet esport): Aperitiu a ca l'Irene, dinar amb els meus pares, berenar d'aniversari de l'altre Irene i sopar a casa amb els amics per veure les 600 fotos d'Egipte (això sí que és amistat).
El Raül, que va fer molt bons parcials, especialment el de bici.
El Xavi, després de sortida de 45km el divendres, partit de futbol dissabte... que ja no tenim 20 anys home!
Quina cara de sacrifici!!! i és després dels 20km de bici, és que va sobrada.
Tota la penya de suporters.
Alguns amics i companys que hi van participar.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

T'oblides de les esquiades, entrenaments setmanals...
Per cert, jo crec que la Bea no riu a la foto. A mi em sembla que és cara de patiment, que està apretant les dents de l'esforç!!!

Pau ha dit...

Tens raó, oblidaba que el dijous veu anar a esquiar.
I jo que pensava que reia, què malpensat que sóc!

Bea ha dit...

Compi d'entrenaments: sort que tu m'entens i em defenses, que si no...

Les Curses més rendibles