dijous, 26 de març del 2009

Test Ride de CERVÉLO

Algú m'acompanya a Calella? És aquest dissabte, està organitzat per SBR però suposo que no cal pertànyer al club i a més és gratuït. Et deixen provar una Cervélo amb rodes HED, un conjunt espectacular, a més si hi ha sort podré provar una bici aerodinámica polivalent(com diuen ells). Si us interessa, teniu la info a la web, apunteu-vos-hi ja i m'ho dieu, així no aniré sol. És una mica d'hora, a les 9 del matí, i segur que no m'anirà bé de cara a la Mitja de Valls, però em ve molt de gust.
Per cert, ahir ja vaig fer una tirada més llarga, de 60km, i no em vaig sentir malament, l'adductor va aguantar, vaig aconseguir un ritme per sobre dels 20km/h (per poc) i això que el genoll quan en quedaven 20 va dir prou, és una molèstia que em preocupa perquè fa molt mal, però també em fa molta il·lusió... A principi de temporada quan passo dels 45 o 50km sempre ho noto, i després va millorant, en tot cas com dic m'alegra ja que és un senyal que començo a estar i forçar com abans.
Aprofito per dir que més o menys compliré els objectius que m'havia marcat per aquests quinze dies, tant el pes (començo a veure el 78 a la balança), com el volum de natació i running, em quedava una mica curt de bici, però aquesta setmana li he fotut canya i amb el dissabte arribaré als 250, gairebé tots en 7 dies.

Les Curses més rendibles