diumenge, 15 de març del 2009

Deures per l'inici de temporada

Avui just estic a dues setmanes d'iniciar l'entrenament pel Challenge. La meva idea era arribar-hi amb una bona base, i especialment amb una millora substancial (cosa que no he pogut fer) de la tècnica de natació. En tot cas aquests quinze dies simplement han de servir per a evolucionar cap a les xifres dels pròxims 6 mesos: esportivament em comprometo a fer uns 4 o 5km de natació, 250 de bici i 80km de running, i a nivell físic aconseguir baixar d'una vegada als 78kg i canviar l'horari nocturn (dormir d'11 a 7 del matí).
La meva idea és seguir durant els tres primers mesos el pla d'entrenament del llibre Atletas de Hierro, però ho faré segons tres condicionants:
- Seguint només els volums setmanals que marca i algunes característiques d'entrenament, però sense parar atenció als dies que em toca cada cosa ni a exercicis massa específics.
- Condicionat a les dues grans proves que faré/m en breu, Remences i la Marató. No aniré a fer marques però sí crec que ho he de preparar més o menys concretament.
- I intentar adaptar-nos als entrenaments amb el Nico, sobretot passades les proves ciclistes d'ambdós. Ell crec que té una altra referència, però tampoc ha de ser gaire diferent.
Amb això aconseguiré un entrenament més amè. A partir del tercer mes, decidiré/m si seguim amb els volums del llibre o entrem més en detall.
Don Fink proposa tres tipus d'entrenament que van des d'acabar l'Ironman fins a fer marca, jo d'entrada em limitaré a fer els volums marcats entre acabar i fer l'entrenament intermig.
També ja tinc el calendari de sessions de fisioteràpia que hem adaptat amb la Montse a les diferents competicions durant el període.

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Espero, de veritat, que pugis anar portant a terme tots i cada un dels objectius marcats en el teu pla d’entrenament.... i que les bones sensacions i acabin posant la resta.

Pau ha dit...

Gràcies, el més complicat és el de perdre pes ;-)
Per cert si no vas a fer la duatló de VIC, et sembla el 26 per anar a provar Bracons?

Les Curses més rendibles