dijous, 12 de març del 2009

New Balance i Zoot

Aquests seran els meus patrocinadors (jiji) de peus. Més aviat en faig i en faré publicitat gratuïta, ja que són dues marques que m’agraden. La primera, New Balance, perquè m’ha funcionat: tant per carretera com per muntanya no m’han fallat i fins ara no havia sigut gaire fidel a cap marca (sí a les ofertes), però després d’algun fracàs com les GEL Kayano, doncs torno al segur.
Compte que no dic que les Asics siguin dolentes, no ho crec pas, és més les que fan per triatló m’encanten (GEL-NOOSA TRI 25TH) i les GEL Trabuco són molt populars, però em vaig comprar les que en teoria eren millors i no m’han agradat: des de mal a la planta fins a sensació de pesades, i en definitiva una wamba que no s’adaptava a les meves característiques.
Així doncs, i quan acabi de cremar les Asics ja tinc una alternativa, i és un model que m’ha recomanat el mateix Roger Roca a través del facebook, són cares, però ara tampoc em vindrà de 50 euros més.
Són les
New Balance 1063 i en el Decathlon tenen un preu de 140euros.
A més hi ha un vídeo al Youtube



Quan toqui, d’aquí a uns tres mesos ja m’ho miraré amb calma, però aquestes són les principals candidates.

Per altra banda tinc obsessió per una marca que jo crec que per temes d’importació, que només fan material de qualitat o no sé ben bé perquè és un pelet cara: ZOOT. Ja tinc el neoprè (per cert n’han tret
un de molt econòmic, 200euros), si no hagués trobat les ofertes de 2XU hagués caigut un tratge i les wambes em “tenen el cor robat”. La meva obsessió era si una wamba tan preparada per triatló, ràpida de posar, per utilitzar sense mitjons, que expulsa l’aigua, molt lleugeres... aguantaria la marató d’un Ironman, però ben mirat és una obsessió estúpida perquè en una carrera tan llarga, al menys en el meu cas, no cal anar ràpid en les transicions, i per tant no calen unes ZOOT en un ironman sinó més aviat per sprint, olímpiques o màxim Halfs. En definitiva que quan m’hagi carregat les meves segones wambes, les Puma, em compraré el capritx de les següents maravelles:
ZOOT ULTRA TT 2.0 amb un PVP de 135euros que per cert aguanta distàncies llargues.

Una bona alternativa també serien les ENERGY per 110euros, però són menys polivalents i un pelet més pesades.
He de dir que en el stand de ZOOT a la fira del corredor de la marató em van tractar i informar molt bé, n'estic agraït. Per cert, també tenen video:



En fi, això serà més endavant, potser per la temporada que ve.

Les Curses més rendibles