dijous, 5 de març del 2009

De federacions

Més enllà del tema econòmic no entenc el sentit d'haver-me de federar en cadascun dels esports que participo. Avui m'estava apuntant a Remences i hi ha un preu per federats, 26 euros, i un altre per no federats 41. Resulta que la de triatló no serveix per ciclisme, és que no anem en bici els triatletes? és que no em cobriria en cas d'accident la Fetri? evidentment la resposta a tot és sí. Aleshores perquè no em serveix? jo ho veig clar, l'afany de recolectar. Resulta que dels 41 euros, 15 no em serveixen per a absolutament res, mentre que els altres 26 són per fer la millor marxa cicloturista de Catalunya. Sembla injust no. No cal ni dir que crear-ne una de conjunta per tots els esports seria la ruina... per ells.
A part d'això, que per molt que em queixi, em tocarà apexugar, tinc un problema a l'hora d'inscriure'm i és que encara no sé si fer la curta o la llarga. La meva idea era fer la llarga perquè pensava que era més del mateix, però hi ha un parell de ports durs: el segón és molt llarg i pel primer, Bracons, no m'hi veig capaç amb el meu plat de 39 (és clar que passat el Ironman m'ho hauré de canviar). Així que pensava anar a la curta i decidir segons com estigués, però a l'hora de la inscripció ja m'ho demanen.
Si al final agafo la curta (és el més probable) el què faria és en arribar, continuar fins a Banyoles (per Santa Pau) i tornar, surten 80 km més que em van molt bé per a l'entrenament i en canvi són plans. Qui no vingui a Remences però vulgui fer aquest segon tram (amb bici de carretera) m'hi podríeu acompanyar.

1 comentari:

Pau ha dit...

ja estic inscrit a Remences, de moment he pillat la llarga, però ja m'han confirmat que podré decidir a darrera hora si fer la llarga o la curta, que segons les dades del chip em classificaran en un lloc o a l'altre.

Les Curses més rendibles