dimecres, 4 de març del 2009

Mini Ultraman

A falta d'un mes per l'inici de l'entrenament he fet el meu mini ultraman. Si el Josef Ajram feia una triatló de no sé quants km en tres dies, jo he fet un 1% del què va fer i també en tres dies, de fet parlant d'ell o del Robert Mayoral, en aquests tres dies no he arribat ni al que fan ells amb un de sol (algun dia parlaré d'aquest tema, quines xifres!).
El cas és que ho necessitava, volia fotre-li una mica de canya al cos per veure si ho aguantava i crec que la nota mitja ha estat de 7.
Adductor: 5, segueix molestant, tant durant l'exercici com en el dia a dia, en particular pel matí quan un fa el típic gest d'estirar-se al despertar em fot unes clavades... Sigui com sigui ho considero aprovat ja que em fa menys mal que quan estava parat del tot, i sobretot perquè ahir nedant vaig superar la prova. Les molèsties són a ritmes baixos a la part inferior i a alts a la zona de la ingle, en tot cas em vaig posant gel cada dia.
Estat físic: 6, com he dit estic molt lluny de les meves marques, però també he evolucionat molt en tot just dues setmanes, ja he aconseguit sentir-me satisfet amb la sessió i haver anat parlant, abans era o una cosa o l'altre. En tot cas arribaré bé a la porta dels 6 mesos de training pel Challenge.
Estat moral: 7, he de confessar que no les tenia totes, especialment amb la natació. Quan fa dos mesos em posava a l'aigua per fer un quart d'hora de prova, als 100 metros l'adductor dèia prou, de fet segueixo pensant que tots els problemes venen del curset de natació que estic segur que a llarg termini serà útil però a curt em van maxarcar els exercicis extranys i forçats em van maxarcar. El cas és que després de la mitja del diumenge i la sessió doble d'spinning del dilluns estava content, però pensava "i els 4km de natació, els podré aguantar?" Així doncs cap al DIR a fer-ne 1.000 i sembla que sí, que aguantaré. Sense tenir unes sensacions còmodes sí vaig poder completar la distància amb prou dignitat i forma i sobretot sense mal! A més després em vaig permetre 8km a la cinta.
Després de tot plegat avui me'l prenc de descans i us passo el calendari del cap de setmana per si algú s'anima:
- Divendres a primera hora de la tarda. Sortida amb bici de carretera (amb el Xavi i la seva Argon)
- Dissabte a primera de la tarda. Tirada mitja de running (amb la Bea, de moment)
- Diumenge al matí. Sortida de carretera per la zona de Vic (amb el Josep Maria, la Bea i si s'ho pot muntar el Nico).

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Així m'agrada, amb ànims recarregats! Per cert t'oblides de la sessió de peses enre el swim i el run d'ahir ;)
Pau - swim

Pau ha dit...

He estat a punt de posar-ho, em vaig cansar molt veient-vos aixecar tantes peses.
Ens veiem a Razz
Pau - el vellet

Pau ha dit...

He estat a punt de posar-ho, em vaig cansar molt veient-vos aixecar tantes peses.
Ens veiem a Razz
Pau - el vellet

Les Curses més rendibles