dilluns, 2 de març del 2009

Resum febrer - Nic

El mes de febrer ha estat força entretingut. Tal i com toca, força bici i menys de les altres coses, però ja m'estic posant una mica boig per començar a nedar i córrer més en serio. Bé, sigui com sigui us poso les xifres aquí sota:

- Porcs senglars: 35 (molts més cap a finals de mes)
- Llebres: 57 (d'aquestes n'hi ha un cabàs per la zona sud de Collserola)
- Guineus: 1 (la primera d'aquesta temporada, a primera hora del matí)
- Escurçós: 1/2 (vaig veure un tallat per la meitat enmig del camí)
- Gossos: 97 (sí, sempre els mateixos, xò també compten, no?)
- Gossos assassins de ciclistes nocturns: 1 (fill de p...)
- Corredors nocturns MALEDUCATS que no saluden: 1 parella

En fi, el gos assassí me'l vaig treure de sobre bordant més fort que ell... si algun humà em va veure, aquest sí que es deuria acollonir de com bordava jo! I la parella maleducada... doncs és una pena. Vaig tenir la mala sort de punxar la roda a la trialera que baixa dels bombers a les Aigües, però vaig pensar que aguantava fins a casa. Quan estava baixant la baixada del Sant Gregori ja vaig veure que ni de conya arribava, així que munta el txiringuito i a fer bricolatge! Us podeu imaginar que van passar a un metre de mi dos tios corrents pujant amb un frontal i, en dir jo un alegre "HOLA!", ni em van contestar? Van seguir cap amunt, així que em vaig tombar cap a ells i vaig repetir l'"hola" (aquest amb una impertinència ben marcada), i aleshores ja van contestar. La meva teoria és que són gent "superguai" que es pensa que corrents estan per sobre de la gent que va en bici, i si ells tb van en bici, segur que porten tubeless i pensen que hom fa el ridícul canviant la càmera de la roda. Terrible!

En fi, no us preocupeu que jo seguiré dient "HOLA!" amb el to alegre a TOTHOM que em trobi per la muntanya, i sobretot si és de nit, per assegurar que la persona no té dificultats de cap mena.

Bé doncs, ara que ja m'he desfogat i he dit quatre tonteries, us poso els números "esportius" i no de fauna del mes de febrer que tot just ha acabat:

Natació: 4000 m // 2 hores
Bici: 707 km // 36:32 hores
Córrer: 34 km // 3:01 hores
Entrenament de muntanya: 3 h

L'acumulat total ençà l'inici de la temporada el dia 1 de novembre és:

Natació: 16000 m // 9 hores
Bici: 2241 km // 115:27 hores
Córrer: 79 km // 7:09 hores
Entrenament de muntanya: 18 h

El calendari ha anat com segueix:



I la grafiquilla del tema acumulat, que ja comença a ser un galimaties important pq no es veuen les polsacions de cada sessió:



Potser mencionar que ara deixaré de fer 3 dies anar/tornar a/de la feina i faré només dos. A canvi passo a fer dues sessions d'spinning seguides, ja que necessito agafar una mica de força explosiva a les cames. El trajecte de la feina està de conya i podria pujar la intensitat, però clar, quan faig lo de la feina deixo passar només entre 10 i 11 hores des de la sessió anterior, em passo el dia currant, i torno a pillar la bici. Amb aquest poc temps de recuperació si li foto canya encara prendré mal, així que faig només spinning al capvespre i apreto estant ja més recuperat del dia abans.

Ah, i ahir, que ja no compta pel mes de febrer, vaig fer de llebre durant un tram al meu cunyat Àlex a la Marató de Barcelona; vaia crack està fet! Les seves maratons no són de 42,195km, sinó que són de sortir del curro divendres i anar a patejar-se l'IKEA per comprar UNA TONA de mobles de cuina + patejar-se dissabte el MediaMarkt buscant una campana extractora (rebaixant fatiga després amb gel abans de dormir) + la marató en si. Visca els teus ous, txaval!!

Us poso la foto del cap de cursa al km 11 de la Marató. Aquests tb són uns cracks, però d'una altra galàxia!





PD: Segurament en un mes o així em posaré tubeless a la BTT, però tampoc patiu, SEMPRE m'aturaré al costat d'algú que estigui arreglant una roda tal i com he fet fins ara.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones,

el Nico ha estat molt benevolent, no explica que vaig patir com un desgraciat. vaig passar la mitja amb 1h54 i la segona mitja la vaig fer en 2h30... Em vaig decidir a fer la marató fa un mes, i obviament anava fluix de km a les cames. Total que al km 30 les cames varen dir prou.

Durant el patiment anava pensant que tenia les cames petades i com devia ser arribar a aquest estat després d'haver fet 180km de bici i 4km de natació...
Tios, si feu un ironman, bé només per intentar-ho, ja teniu el màxim dels meus respectes.

Per cert, el Nico va fer els últims 30km i crec que no es va ni despentinar.

Vinga, a tope amb l'entrenament.

Per cert, compteu amb mi per les assistencies de la Iron.


Alex

Pau ha dit...

Alex, hi ha dies o èpoques en que un està millor i d'altres en què no. En tot cas com sempre dic una altra marató al sac.
A més dir-te que la primera crònica que vaig llegir d'una marató va ser la teva de Nova York (me la va passar el Nico), i en aquells temps estaves ben fort.
Esperem comptar amb tu, no només en assistència sinó com a companyia en els entrenaments (si no m'equivoco tens bici nova, no?)

Nic ha dit...

Ep cunyat! Tio, ni benevolent ni res, que la Marató la vas fer tu, no jo! :P

Crec que la meva tàctica d'emprenyar a tope per no deixar-te ni pensar va funcionar, no? Ara bé, en algun moment pensava que em duia l'òstia! ;)

Ens veiem tonight txaval!
Nic

PD: I sí, vaig acabar moooooolt millor del que em pensava, però petat tb, eh!

Les Curses més rendibles