dijous, 26 de novembre del 2009

Estic bé

Porto dues setmanes entrenant després de 15 dies de descans actiu i 15 de quasi total i em trobo bé. Si l'any passat vaig passar tot l'inici de temporada queixant-me, aquesta està sent radicalment diferent. Encara tinc dos problemes a resoldre: el primer no és cap novetat però no em perjudica a l'hora d'entrenar, i és que els adductors, especialment el dret segueix sense estar bé, se'm carreguen en excés i realment està tocat, estic intentant fent musculació però només puc soportar pesos mínims. L'altre problema no sé molt bé com valorar-lo, perquè si fos cert seria greu, però realment penso que és psicològic: ja des del final de la temporada noto punxades a l'alçada del cor, no li dono importància perquè a vegades ho noto al cor dret (jiji), però el cert és que últimament és força habitual, especialment quan començo. En tot cas, tot i que per escrit queda molt heavy, estic segur que no és res però algun tipus de prova faré, ja sigui pel meu compte o aprofitant les noves ofertes de la federació.
El títol era que estic bé i només he explicat les misèries, el cas és que em dóna la sensació que aquest any he començat a tope, estic gaudint des del primer dia, estic portant uns ritmes més que correctes i sobretot tinc la sensació que aquesta serà una bona temporada, que podré entrenar amb gent bona i que m'exigirà, els amics estan molt forts i prevec que hi haurà pocs entrenaments de rodatge suau.
I aquestes sensacions s'han traslladar en el test que vaig fer dimarts. L'havia realitzat el gener de la temporada passada i els resultats van ser un desastre, després el mes previ al Challenge van millorar fent un salt radical que demostraven l'efectivitat de 6 mesos d'entrenament, i el millor és que les xifres actuals estan molt més properes a les de final de temporada que a les d'inici com em trobo.
És més, en el quilómetre "llençat", rodant a 170 pulsacions, he fet exactament el mateix registre, ì on vaig una mica més fluix ha estat en els rodatges a baixes pulsacions. En altres paraules, tinc xispa i em falta una mica de comoditat. Sens dubte un estat ideal per a començar a entrenar.

Les Curses més rendibles