divendres, 6 de novembre del 2009

Novetats Ironpanic 2010

De cara al 2010 hi haurà algunes novetats, encara estic pendent de veure quin serà el meu calendari de competicions que a hores d’ara està subjecte a moltes circumstàncies, tant personals com esportives. Pel què fa a la personal, els que em coneixeu ja sabeu de què va i fins que estigui “resolta” no puc, ni vull, fer gaires plans, especialment pel què fa a la bici... Això per tant afectarà i molt en la meva pròxima temporada de triatló. La meva intenció és no fer un Ironman ja que no vull sacrificar un altre any meu i sobretot de la Bea (no cal estirar en excés la corda), però sí tinc molt clar que repetiré l’experiència tantes vegades com el meu cos, la meva ment i el meu entorn m’ho permetin, i si no hi ha canvis prefereixo fer l’Ironcat abans de començar la meva aventura per l’estranger. Això però ja són coses del 2011.
Ja parlaré doncs del meu calendari i intencions mica en mica i a mida que avanci la temporada, ara de moment em centraré en nedar i córrer de manera més o menys seriosa i disposar de temps per sortir a fer BTT amb els amics.
La novetat principal serà continuar amb el què vaig començar l’any passat quan “el blog de Paco Guasch” es va convertir en Ironpanic i és tenir un nou convidat cada temporada. La passada m’acompanyava el Nico amb qui començàvem l’aventura cap a l’Ironman, però circumstàncies personals, esportives i laborals l’obligaven a prendre’s un descans tant a nivell esportiu com pel què fa al bloc. Sigui com sigui li estic agraït per haver compartit entrenaments, competicions i sobretot il·lusions, sé que si vol algun dia serà Ironman, però que per ser-ho cal estar-ne convençut i tenir forces per entrenar, quan ho tingui serà molt bo, no en tinc cap dubte.
Durant aquest 2009 he entrenat sol, però també hi ha hagut molta gent que en major o menor mesura m’ha acompanyat. Un d’ells, potser el que més, ha estat el Xavi, que a més ha hagut d’escoltar moltes de les meves dèries, tant quan tenia un dia positiu, com quan era negatiu, i aquestes no eren tant agradables. A més coincideix que ha realitzat un any molt complert participant en moltes de les triatlons sprint i olímpiques que s’han fet a Catalunya i té la intenció de seguir amb aquestes ganes de cara al 2010. Per tot això he pensat que estaria bé que fos ell el convidat d’aquest any per a què, quan li vingui de gust, ens expliqués el què li passi pel cap. Buscarem, també, compartir tantes proves del calendari com ens sigui possible, i de fet ja n’hem començat a parlar.

No cal dir que tot i que la combinació de noms també seria graciosa, Ironpaxi, conservaré Ironpanic perquè ja m’agrada i perquè en el fons així va començar tot. En definitiva que les novetats són que no faré cap Ironman i que encara no puc confirmar res de cara a l’any que ve, tot i que ganes i idees al cap en tinc un munt, i que aquest any serà el Xavi qui m’acompanyarà virtualment en el bloc.

7 comentaris:

Bea ha dit...

Benvingut Xavi!!! Doncs a mi IRONPAXI m'agrada...

Sedentaris.cat ha dit...

Aleeeerta! Fer menys coses que l'any anterior és el primer pas per convertir-se en "sedentari" :-) Es broma ... et seguirem igualment!

Ferran de Sedentaris.cat

Pau ha dit...

Menys coses, però més ben fetes... en tot ca a evure com queda el calendari

Nic ha dit...

Uf, després de no sé quants mesos sense entrar al blog... GRACIES PAU!!

Sí, sé que no he contribuït com ens agradaria, xò igualment saps que m'ha agradat formar part del projecte.

Jo ja he començat la temporada 2009-2010... alguns ja saben que tinc un compromís tan aviat com al maig, per tant aquest any seré realista i m'obligo a acabar la temporada al juliol. Que què faré? Doncs únicament el que em vingui de gust, i quan no vulgui fer algo, no ho faré, tal i com vaig fer la temporada passada... al cap i a la fi, ho fem per gust, no?

Ens veiem rodant pels puestos!
Nic

Anònim ha dit...

Pauet !!!

Soc en Victor de Mataró. A veure si aquest any coincidim en alguna prova, de moment em sembla que ja tinc fixe preparar-me per fer remences, em vas acabar de convencer !!!

Ápali, ens veiem a la carretera (o als camps de futbol xD)

josep-maria ha dit...

Dono també la benvinguda al Xavi,.... crec que li devem un bracons "tranquil"....

Vinga, ens tindreu al correu del vostre calendari.

Pau ha dit...

Nico,
A veure si aquest any entrenem més plegats. En tot cas, ja saps que t'anirem seguint. Per cert el tema de la travessa està molt en standby, ja que pel tattoo el què pitjor em va és nedar, i de moment encara està molt "vermell".

Víctor, Remences és una marxa genial, nosaltres també la tenim en ment, en tot cas ja en parlarem algún dia que quedem per Rodar pel maresme.

Josep-Maria, el Xavi no para de repetir-me que hem de tornar a rodar per les terres d'Osona,així que ens hi veuràs aviat.

Les Curses més rendibles