dilluns, 16 de novembre del 2009

Primeres inscripcions

Amb la primera setmana d'entrenaments, arriben també les inscripcions i de moment ja estic apuntat a Granollers i a la Mar i Murtra. Les dues curses em venen molt de gust, tant per la companyia que tindré (de moment a Granollers ja s'ha apuntat el Xavi i a la Mar i Murtra ens trobarem també una bona colla) com per les ganes d'anar ràpid i especialment vull fer-ho bé a la Mitja. No sóc una persona gaire amant de passar-me hores i hores per millorar marques, m'agrada més provar nous reptes, però crec que el meu potencial és baixar de l'hora trenta, i aquesta temporada segur que tindré menys temps per fer tirades llargues la vull dedicar a ser una mica més ràpid, cosa que millorarà les meves tris.
Per Granollers ja no queden places, ens ha anat d'un pel, per la Mar i Murtra que jo sàpiga no hi ha tanta falera, però mai se sap.
També tinc previst fer la Sant Silvestre si, com sembla, passarem el cap d'any a Barcelona.

Les Curses més rendibles