dilluns, 2 de novembre del 2009

Neda el món

A finals de novembre hi ha una travessia interessant i que a més seria un al·licient per seguir anant a la piscina, de totes maneres tenint en compte que estaré sense poder nedar fins el 12 o 13, potser serà una mica just. En el darrer mes no he fet més de 5km de natació, així que dec haver perdut molt, però si m'ho prenc amb calma crec que puc fer els 4km de la travessia. En fi, jo ho publico i ja veurem si m'hi apunto. La segona convocatòria del projecte Neda el Món és al Baix Maresme, entre les viles de Premià de Mar i El Masnou. El dia per a tal esdeveniment serà el 22 de novembre a les 9:00.
La sortida es farà des de Premià de Mar [...] . Ens trobarem un punt d'avituallament vora l'aigua a l'alçda del Club Ocata Vent, i, seguirem nedant fins al Club Nàutic El Masnou on acabarà aquesta travessia de 4000 metres. [...]
Respectant la nostra filosofia, aquesta és una travessia no competitiva, on recomanem la utilització del neoprè. Sempre que el suport marítim de caiacs i embarcacions sigui suficient, es faran grups de nivell per tal de poder anar el màxim d'agrupats per tal de poder arribar tots al final de la prova.
Per inscriure-vos, només heu d'enviar un correu al grup Neda el Món nedaelmon@gmail.com deixant el vostre nom i telèfon.
Tota la info a http://nedaelmon.blogspot.com/2009/10/travessia-nedant-premia-de-mar-el.html

1 comentari:

Nic ha dit...

Pau, doncs pot estar força bé aquesta, no? Ahir vaig nedar 1500 m i només vaig empassar 2,7 litres d'aigua, així que crec que estic preparat :p

Ho parlem.
Nic

Les Curses més rendibles