dimecres, 17 de desembre del 2008

And the winner is…

Després de tant divagar em quedaré el darrer del qual havia parlat i a més el que sens dubte menys m’agrada estèticament, el Garmin 305. Em toca la pera que no el pugui portar com a rellotge, però té tot el que necessito per entrenar i més, i al preu que està ara és increïble. Després ja em miraré algun amb podòmetre per les triatlons (probablement el T3). Així doncs el demanaré per reis.

Senyors Reis,
Vull un Garmin 305 (el vermell), i el podreu trobar molt bé de preu a
http://www.redcoon.es/ concretament 199€ + 9€ de despeses d’enviament.
Moltes gràcies i records al Papa Noël.
http://www.redcoon.es/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B117708/cid/24001/GARMIN_Forerunner_305_ROHS/
Per cert, si a algú li interessa el 305, o qualsevol, o de fet alguna de les coses que venen a redcoon, que m’ho digui, ja que dins dels 9€ de despeses d’enviament me’n poden fer arribar fins a 5, per tant val la pena aprofitar.
Resultat

1 comentari:

Bea ha dit...

Estimat Pau, Una reina maga molt mona ha sentit els teus desitjos i com t'has portat taaaaant bé i ets tant guapito intentarà que t'arribi el regalet que has demanat. Si vols fer feliç a aquesta reina, passa de deixar-li a la xemeneia turronets i tal, i deixa-li algun trapet ben maco de regal, vale?

Les Curses més rendibles