dilluns, 15 de desembre del 2008

De magnetoterapia a ultrasons

Després de més de 10 dies i escaça millora la fisioterapeuta ha decidt canviar: continúo amb els exercicis i estiraments, però ara em posen 6 minuts d'ultrasons directament a la part de l'adductor afectada. Vaig començar divendres, a veure com evoluciona.
Després d'un cap de setmana a Niça, parlant de sortides en bici, de running, de raquetes de neu, d'esquiades als Alps... i ser jo precisament el què ha evitat poder fer alguna d'aquestes activitats amb l'Andrea, el Lluís i el Carles, el mono m'ha pujat encara més. Necessito tornar...

Mamà, segur que em donàveu de menjar? la Mònica i tu rieu molt, però a mi se'm veuen totes les costelles.

Només una cosa bona del mega encostipat que vaig pillar el divendres, i és que he perdut de cop un kilo i mig i a més segueixo sense tenir massa gana, espero haver canviat una mica el xip perquè em costava molt perdre pes.
Pau

Les Curses més rendibles