dimarts, 30 de desembre del 2008

Estic boig?

Ahir vaig sortir de la ecografia amb una sensació extranya, eren bones o males notícies? El cas és que després d'estar ecografiant l'adductor el metge em va dir que no hi veia res, cap trencament ni lesió aparent, no és una prova 100% definitiva, n'hi ha de més precises, però clar, no veu res però a mi em fa mal. De fet a mi em dóna la sensació que és una molèstia molt explícita, és a dir estic segur que em fa mal, especialment quan estiro, però després no veu res.
No sé, durant la segona setmana de gener tinc visita amb el traumatòleg i valorarem el què, de moment m'estic plantejant autoconvèncem que no tinc res, que no m'ha de fer mal. I per fer-ho què és millor que pensar en el què haurem de fer, en la nostra obsessió del 2009...
Bon any 9


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Això és per estirar tant... Ja saps que en pensa el meu PT d'això. Ànims i Bon Any Nou!!!

Nic ha dit...

Ànims Pau!! Al final no serà res!!!!!

Ens veiem en una estona (surto de casa quan la punyetera rentadora acabi).

Nic

Anònim ha dit...

Bon any a tothom!
Escolta Pau si a l'ecografia no surt res comenca a creure que estas boig ;) Ves a correr un dia normal com si res i potser et marxen les pors home!!!
Pau (el que no esta lesionat)

Pau ha dit...

Xavi, el teu PT m'estaria fent un massatge a les orelles per curar-me l'adductor...
Pau, ja he fet una minisortida, i en tot cas no em fa més mal, ara alguna cosa he de tenir o el meu cervell és un crack provocant lesions imaginàries
Pau (el que sí està lesionat).

Les Curses més rendibles