dijous, 11 de desembre del 2008

Polar Rs100 en mercadillo

Doncs com veieu estic en procés de renovació del material. El que tinc més interès en vendre i a més pot ser més útil és el pulsòmetre Polar. És força complert i molt precís en les funcions de pulsòmetre i cronòmetre, concretament destacaria:
- Pulsòmetre codificable i instantani: a diferència d’altres el pols te’l dia al moment i no amb mitjanes, a més es codifica de manera que no tingui interferències amb altres corredors, això en cursa és bàsic.
- Bon crono i amb possibilitat de fer Laps (paricals), i després veure’ls. De manera senzilla pots marcar per exemple cada km i aleshores et compte el temps total i el que estàs fent en el km. Al final tens un resum amb els parcials de cada km i el total.
Com he dit perfecte per un corredor inicial o mig (no val la pena el 200), i que evidentment no té interès per les característiques de models superiors, podómetres, gps... i el preu que en demano és pràcticament la meitat que nou 80 euros.

http://www.polariberica.es/es/productos/running_multisport/rs100

També vull renovar les Sidi de bici, i encara estic dubtant entre les mateixes o les de carretera més pedal de carretera. De totes maneres en tinc unes altres que no faig servir i per tant si a algú li interessen valoraria vendre-les. Jo me les vaig comprar per tenir-ne unes de BTT, però si em compro unes de carretera ja en tindria tres a casa i passo. S’assemblen a aquestes, i es poden portar amb la cala del pedal automàtic (com jo) o sense. Les venc per 40 euros, em van costar uns 60.
I per altra banda encara no ho tinc clar, però potser en canvio els acoples per uns específics d’Ironman, els meus són més agressius i ideals per halfs i IMs, si es vol fer temps. No sé encara no ho he decidit perquè de fet no m’està malament anar amb els que tinc i per tant aconseguir una millor posició aeròdinàmica però si surt comprador, ho pensaré. El preu són 90 euros, me’n van costar 140 a Esportíssim però el cert és que a Probike els vaig veure per 115. Són els Profile T2 d’alumini

Les Curses més rendibles