dimecres, 10 de desembre del 2008

Més voltes sobre els pulsòmetres

Podríem dir que hi ha dos finalistes, o millor dit dues convinacions finalistes.

Sunnto T6 Triathlon pack
Aquesta és una opció pensant sobretot en la competició i extremadament útil en les sessions dobles o triples. Pràcticament podríem dir que ho té tot i a més és un rellotge que puc portar pel dia a dia.
Defectes:
- Preu elevat. Malgrat que puc obtenir un molt bon preu, segueixo pensant que Suunto fa els millors dissenys però se’ls cobra.
- No veig gaire útil durant el sector de bici tenir el compte km al canell, no és senzill de mirar.
- No puc baixar-me el recorregut. Potser és una tonteria, però el fet de veure per on he passat en el Google earth em fa molta gràcia.

Garmin forunner 305 + Suunto t3 food pod
Aquesta és una opció més basada en els entrenaments, ja que les dades que dóna un GPS com el Garmin són més completes i precises que cap altre. El “problema” és que no el vull portar en competició ja que vull un rellotge que tingui des de l’inici, és per això que completo el pack amb el Suunto T3 que puc portar al dia a dia (de fet m’agrada molt), i un sensor per la bici, que ja tinc. El pressupost ronda els 100 euros menys.
Defectes:
- En cursa no tindria les dades que em pot proporcionar el T6. A nivell d’informació posterior és una pena, però durant la cursa no ho utilitzo.
- Pel què sé i he pogut llegir, el Foruner 305 no és un rellotge 100% fiable, té alguns problemes.

Altres semialternatives.
Realment em direu cutre, però decathlon treu un parell de rellotges molt competitius en preu.
- El Geonaute Keymaze 700 és un GPS amb aparentment les mateixes característiques que el Garmin 305 i fins i tot podria dir que amb un disseny més encertat. Té un defecte, que a més és solucionable pujant una mica el preu i és la no codificació del pulsòmetre. Aquest defecte, sumat a la baixada de preu del 305 fa que no el consideri del tot, però el preu és excel.lent 170 euros. Sigui com sigui passaré a veure’l.

- El Geonaute CW 700 sd, que per mi no té aparentment cap defecte comparat amb el Suuntot3, només un parell de dubtes. Seria un Pack equivalent al Suunto T6 amb la diferència important que no es pot baixar la informació a l’ordinador. Els dubtes són com passa d’un esport a l’altre i l’estètica. És aquest darrer factor, més la informació més senzilla en pantalla, el que em fa escollir el T3 en comptes d’aquest, ja que com he dit m’interessa portar-lo al dia a dia, de totes maneres no ho descarto del tot. El preu, espectacular, 150 euros, amb codificació del pulsómetre.
http://www.decathlon.es/ES/cw-700-sd-52250448/

I finalment també el Forunner 301 en comptes del 305. posats a portar un ermatoste i sobretot de tenir un aparell que hauré de portar només per entrenar, doncs valoro la possibilitat de pillar el 301 en comptes del 305. De la comparativa només veig una diferència i és que el 301 no té la funció de comparativa amb un treball realitzat abans, és divertit però no val els 50 euros de diferència. Sembla que la precisió és més alta la del 305 i potser és una mica incòmode. També hauré de veure’l.

Pau

2 comentaris:

Anònim ha dit...

PAu, mira el forerunner 405. Jo tinc el 305 i va molt bé, el 405 més petit. Per cert hi ha un software gratuit per garmin que es increible sportstrack. El sunto t6 no el conec però m'han parlat força bé.

Pau ha dit...

Gràcies, el 405 és estèticament més maco, però també és recarregable, vull dir que no es pot portar de rellotge de dia a dia, i per tant si és només per les sessions m'és igual. A més segons ha comentat el Josep Maria, en el 305 és més senzill el canvi de run a bici, només pitjar un botó.
Realment el t6 seria perfecte per la competició, però és massa car, crec que al final i al menys de moment em quedaré amb el Garmin que m'anirà perfecte per entrenar.

Les Curses més rendibles