divendres, 19 de desembre del 2008

Ara li toquen als peus

Resolt el tema del pulsòmetre, ara toca el torn de les sabates, tot i que en principi estic molt més decidit. Primer dubtava en canviar-me o no de pedal, de moment vaig amb les Sidi de BTT i pedal, i primer vaig pensar simplement de renovar-les, i d’aquesta manera només tenia un calçat (estic una mica fart de tanta especialització). Ara però m’he decidit a fer canvi total i canviar-me també el pedal, total són uns 50 euros més, i guardaré en el fons de l’armari les Sidi antigues per quan faci una sortida important o competició en BTT.
En definitiva i de moment hi ha tres finalistes ordenats de menys a més probables:

SPECIALIZED EQUIPMENT - SPORT ROAD
Aquestes tenen tres avantatges: la relació qualitat-preu, tenen la possibilitat de muntar els dos tipus de cales i són semblants a les de la Bea (ja sé que van bé).

Preu entre 70 i 80 euros.

SIDI GENIUS 5 PRO 2009 qualsevol color Són una mica més pro (com el seu nom indica) i la veritat és que preu per preu, si fossin només per bici no ho dubtaria. Però tenen dos defectes: només tenen forats per la cala de bici de carretera i no veig clar el sistema de tancament superior, no sé si en una triatló serà complicat.
Preu: al voltant de 105 euros a Andorra (www.dandybike.com)

SIDI ZEPHYR 2009 BLACK PEARK WHITE Són exactament les mateixes que tinc ara, i per tant ja sé que van bé. Probablement seran les que em quedaré.
Preu: al voltant de 85 euros a Andorra (www.dandybike.com)

Per cert, com que molts m’aneu preguntant, i us ho agreixo, sembla que l’adductor evoluciona una mica millor amb els ultrasons, de totes maneres encara no em dóna la sensació d’estar al final del procés, a més avui he corregut darrera l’autobús i m’ha molestat bastant. En tot cas patint només una petita molèstia ja puc estirar quasi totalment l’adductor. A més a partir d’aquesta setmana m’he compromès a anar al DIR encara que sigui a fer màquines, cosa que em fa molt pal però al menys faig alguna cosa i recupero la rutina.

5 comentaris:

Nic ha dit...

Iep!

Pensa que tb hi ha els pedals de carretera amb cala Shimano. La cala Shimano, tot i ser més comuna per BTT, tb té gamma de pedal per carretera (http://www.kingbarcelona.com/es/pedales-de-carretera-shimano-pda520-p-1461.html).

Ho hem muntat a la bici d'un col·lerga fa poc. Li preguntaré què tal i t'ho dic.

Nic

Pau ha dit...

No em facis això cabrón, ara que ja m'havia decidit per les de carretera. Aquests pedals que em dius ja els havia vist, però em donaven la sensació de ser molt pesats, però en la web que has passat pesen el mateix que els shimano 105 (i 50 grams més que els Durace)
En tot cas perfecte que li ho preguntis al teu amic i ens dius el què.

josep-maria ha dit...

Hola Pau,
bona adquisició amb el 305.
Crec que tant l’auto-lap com el virtual partner són unes pretacions força interessants així com l’entrenament multideporte.
Una bon complement pot ser el suport bici-canell, és el “Quick release kit (bike to wrist) Referencia: 010-10889-00” https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=8544

I pel que fa a les sabates, jo em vaig comprar les les SPECIALIZED COMP ROAD (amb color blanc) amb el 44. + les plantilles verdes.
Un consell però.... assegura bé el número.... jo el vaig quedar el 43 i les vaig haver de vendre perquè m’anaven justes..... és allò que es diu que “calcen curt”

Vinga .... i com no .... bones Festes per tu i els teus/teves

robert mayoral ha dit...

com te'ls gastes, bona compra la del for, les sabatilles, a mi m'agraden més les SIDI! SOC CLASSISTA!

Pau ha dit...

Nico, diga'm alguna cosa dels pedals abans de cap d'any, després aprofitaré que estic a la Cerdanya per passar-me per Andorra i firar-me.
JM tinc un suport de Polar, si no em va compraré aquest. En quant a les specialized, per Tri no es millor les de velcro encara que sigui un model inferior?
Robert, ja veus, vaig sobrat... Crec que amb el foruner m'ho passaré molt bé i amb el preu que està ara, s'ha d'aprofitar. Estic amb tu amb el tema Sidi, de totes maneres inflen una mica el preu, no?
Gràcies a tots pels concells.

Les Curses més rendibles