dimarts, 9 de desembre del 2008

Es busca mono Ironman Tatoo 2008

M'he despertat tard.
Per norma general m'agraden més les dues peces que el mono sencer de triatló, però per certes carreres en volia un, resulta que el que més m'agrada és aquest de la línia Ironman, però ja és massa tard, és el model del 2008, i el del 2009 és horrible. En tot cas segurié buscant a veure si en alguna botiga els hi queda. Si algú el veu en talla L (o M) que el compri, que l'estic buscant...
Per cert, increíble l'amabilitat de l'importador d'Ironmanactivewear a España, en concret de l'Anabel.
Us adjunto una imatge del model del 2009 per a què en valoreu el canvi (especialment els pantalons).


Pau

1 comentari:

Bea ha dit...

Jo, que sóc bastant copiona, encara que m'agraden més les 2 peces, m'hagués comprat la mateixa versió que el meu maridet, però en nena. Hem de trobar una altra opció!

Les Curses més rendibles