dimecres, 3 de desembre del 2008

Dorsal cero

A través del blog del Nacho, he descobert l'existència d'una web que es dedica a oferir entrenaments on-line. Pel què sembla ell els està seguint. Jo de moment m'he registrat per veure com funciona i perquè ofereix la possibilitat de veure diferents plans d'entrenament que juntament amb els dels llibres que tenim ens serviran per elavorar el nostre.
Per poc més de 30 euros es pot seguir un entrenament personalitzat i setmanal.
La web és
http://www.dorsalcero.net/, ja us diré què tal.
Per altra banda els mateixos del Challenge també ofereixen la possibilitat d'entrenar amb ells
http://www.cmr-evolution.com/, i també me n'informaré, ja qe juraria que encara no està actiu.
Sigui com sigui i com ja he escrit, aquest any ens ho muntarem pel nostre compte, ja que així és com ens ve de gust, però aquests llocs sempre ens poden guiar una mica.

Pau

4 comentaris:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Ei Pau!
He vist que has descobert dorsal cero! Jo porto uns anys flirtejant amb el triatlo res serio pero crec que si vols plantejar-te un repte com un IM necesites ajuda, personalment crec que les disciplines d'un equip de competició son estrictes i engloben interessos comuns. Aquesta gent a part de ser un conjunt de profesionals contrastats, personalitzen els teus objectius segons les teves possibilitats de temps i potencial. Si vols un dia quedem i t'ho explico amb mes calma. Jo de moment estic molt content.

Pau ha dit...

Quan pugui entrenar de nou ho parlem... però mentre anem en bici o corrent (nedant millor que no que és difícil parlar).
No dubto que tinguis raó, i segur que el rendiment millora a saco. A mi m'encantaria tenir un entrenador personal, però no tant perquè em digui el que he de fer sinó pel què no, i sobretot per ajudar-me a recuperar. En aquest sentit sí que tinc molt clar el tema dels massatges terapèutics, això no fallarà.
Sigui com sigui, potser el que més m'agrada de l'afició que m'ha agafat des de fa uns anys primer al running i després a la triatló, és la capacitat de descobrir coses a través de l'experimentació, dels concells, de l'autosuperació... Vaig seguir un pla d'entrenament (no amb entrenador sinó amb una taula) per la marató, crec que el temps final va estar entre 10 i 15 minuts per sobre del meu potencial veient les marques de 10km i de la mitja, però m'ho vaig passar teta i em vaig sentir molt orgullós.
Ara amb l'IM vull fer una cosa semblant, i et puc assegurar que amb el Nico ens sortirà un entrenament prou bo, un per l'altre ens complementem prou bé. Tot plegat és clar amb els concells de gent com tu i d'altres experts.
Sigui com sigui insisteixo que segur que tens raó i de fet d'entreda ja he fet algún curset de natació.
Ànims amb l'entrenament crack! i moltes gràcies.

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Aixo esta fet!
Recupera't aviat i mentrestant pots anar fent boca amb un llibre molt interessant.
"El triatlon del principiante al Ironman" (Isabelle Mouthon) al FNAC el tenen i esta molt be...

Pau ha dit...

Doncs ja el buscaré (el tenen a la meva biblioteca). Jo de moment ja m'he llegit un parell de vegades aquest:
http://www.ironpanic.com/2008/04/sant-jordi.html
Gràcies

Les Curses més rendibles