dimecres, 28 d’octubre del 2009

Digueu-me hortera...

... però les Gel-Noosa cada vegada m'agraden més. Fa temps que vaig darrera unes ZOOT, però la veritat és que m'han cansat una mica ja que un de cada tres triatletes les porta (exagerant una mica). Encara no les descarto i si trobo una bona oferta me les pillaré, però ara vaig darrera de les Asics Gel-Noosa, i només hi ha dues coses que em tiren enrera: són pronadores (quina mania Asics en no fer neutres les wambes top del mercat!) i l'altre és que no portin un sistema de cordatge semblant al de ZOOT. Com ja he escrit en altres posts, si vull unes wambes de triatló m'interessa que siguin sobretot per les tri curtes, i el tema dels cordons és clau. Per altra banda no sé com són de transpiració i és que les ZOOT tenen un sistema per expulsar l'aigua i he de dir que en moments de l'Ironman vaig notar els peus força mullats.
En fi seguiré estudiant el mercat i a veure les novetats per l'any que ve.

4 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Tenen el seu "encant" personal, no es pot negar :-)

Ferran de Sedentaris.cat

Pau ha dit...

Home, amb el què estàs esperant per ser Ironman, com a mínim l'has de fer amb algunes com aquestes, jo t'hi veig ;-)

Jag75 ha dit...

Pau, quan fas d´alçada/pes?
jo crec q no són les bambes que necessites. com a molt, per a un sprint.
i per a lluir-les, és clar! ;)

Pau ha dit...

180 i 75km (quan estic competint).
Jo crec que principalment són per lluir-les, com dius, de totes maneres vaig veure que el Marcel les va portar en el Challenge, així que també es pot fer una marató amb elles.

Les Curses més rendibles