dilluns, 5 d’octubre del 2009

Mamà, ja sóc Ironman!!!

Moltíssimes gràcies a tots, tot i que el Robert, que en sap molt d'això, em va posar que l'arribada seria un moment molt meu, ha estat brutal compartir-lo amb tanta gent, ja sigui els què estàveu allí (passar per sota el pont em va deixar molt tocat), com els que em seguieu des de casa o simplement pensant en mi, els que m'heu felicitat, els que m'heu patit el dia de l'Ironman i els darrers 6 mesos, als què seguiu el bloc, a tots i cadascú de vosaltres.
I un 10 a l'organització, no tinc experiència en els Ironmans, però des dels voluntàris a els vigilants passant per tota la logística crec que a estat brutal.

7 comentaris:

Unknown ha dit...

FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona! Ja ets ironman i a més amb un gran temps! He vist els resultats a la web i he flipat sobretot amb el temps boníssim de la marató, estàs fet un crack!
Pau

Albert ha dit...

Moltes felicitats!!

Mariona ha dit...

Enhorabona Pau, ets un crack! Quin serà el proper IM? ;-)

Anònim ha dit...

Moltes felicitats crack! El que has fet és admirable.

Alex Boada

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Gracies per compartir aquesta experiencia i felicitats per superar les teves expectatives (tot i que tu i jo sabem per on anirien els temps, era una manera de treure pressió, jeje)
Una mica mes i la lio amb aquella creppe de nutella, em va costar molt de digerir...

Pau ha dit...

Uf, no dono a l'abast! entre trucades i sms abans i després, el facebook i el bloc... Sou genials, ser tan pesat té la seva recompensa!
Gràcies Àlex, cuantes vegades hem parlat del tema via chat...
Pau, gràcies per la teva inacabable confiança
Albert, jo crec que l'entrenament de la setmana passada va ser clau, per cert t'envio un mail pel tema bici. Ara et toca a tu, però amb la calma que això és llarg.
Mariona, la teva crònica de Niça segur que va ser un gran al·licient.
Àlex, a veure si l'any que ve coincidim en alguna Tri.
Nacho, genial compartir amb algú els nervis previs i tots quatre relaxar-nos abans... Puta crepe, tot i que jo crec que qualsevol cosa ens hagués sentat malament.

Les Curses més rendibles