dijous, 1 d’octubre del 2009

Més informació del Challenge

Ja tinc el dorsal, serà el 1002, la veritat és que els tres números de davant m’agradaven més, però no tinc cap mania en aquest sentit. Així doncs amb el liveticker suposo que s’haurà de posar aquest número. L’hora de sortida serà les 8.05, segons els meus càlculs tinc complicat arribar de dia. Calculo sortir de l’aigua al voltant de les 9.30 (comptant la transició), després unes 6 hores de bici i per tant ens anem a les 15.30 per començar a córrer (15 minuts amunt o 15 minuts avall (?)) i per la marató no en tinc ni idea, potser 4.30 per arribar just a les 8.
La natació, cap secret, espero que no hi hagi gaires meduses, que el neoprè no em molesti en excés i aniré fent, amb moments de ritmes millors i altres de relax, el problema seran les faltes de referència.
La bici, si amplieu la imatge veureu els km, penseu que em posaré a rodar sobre les 9.30 i a uns 30km/h calculeu i podreu tenir referències dels passos per Masnou, Mataró i Calella.

El córrer, primer farem un km direcció Pineda i a partir d'aquí 4 voltes de 10km fins a Santa Susana. Suposo que val la pena aparcar a la zona d'inici de les voltes (a la part nord de Calella) ja que hi haurà menys gent que a Calella mateix prop de l’arribada. Calculo cada volta amb 1 hora (de mitjana) més el pajarón final.
Recordeu que pel liveticker i de fet per tota la info http://www.challenge-barcelona.com/
Ara sí que ja és la darrera entrada. Per cert, aniré de vermell, com sempre.

5 comentaris:

Raül -Ricky Street- (el Richard Calle de los chinos) ha dit...

Pau!
Ha arribat l'hora. El que fins ara era a les teves mans, ja és al teu cos.
No tindràs cap problema; al contrari. Et sorprendràs a tu mateix del rendiment que oferiràs, tot i la cura que tens a l'hora d'admetre espectatives. Modest!
Et tinc una enveja sana, per ser el tiu més constant i tenaç del món. I jo me'n considerava!
Diumenge allà em tindràs animant... per que t'ho mereixes, i per que els pocs entrenaments/tests/jornades que hem fet plegats, em fan estar al teu costat el dia D, a l'hora H, H+1, H+2... i no passis de H+11'5 que marxo, eh?
Una abraçada i ens veiem quan hagis sortit del meu sector preferit.

Pau ha dit...

Gràcies Raül, tenaç i contant ho sóc, però com a tants d'altres entre els quals t'hi pots considerar. T'agraeixo també que vinguis però sisplau no marxis a la hora H+11.5 o no em veuràs arribar... Què tens l'enèssim compromís?

laura ha dit...

SUPER PAU,me he cansado sólo de leer el recorrido!!!..que fueeeeerte no??...y eso que no te pagan por correr..jajaja
Bueno allí estaremos nieve o truene, esperemos que ni lo uno ni lo otro porque ya me parece suficientemente chunga la carrerita con una meteorología soleada...

ÁNIMOS CAMPEÓN A POR ELLOS!!!

Pau ha dit...

Además si no llueve ni truena, todavía podréis tomar un pelin el solete.

Anònim ha dit...

GOOD LUCK PAU!!!! WHAT AN AWESOME CHALLENGE! ETS UN CRACK! - Dan

Les Curses més rendibles