divendres, 30 d’octubre del 2009

Ironman tatoo

Vermell o negre? La veritat és que no sé si faré cas a l'enquesta (començo bé), però com que tinc dubtes reals de si fer-me'l vermell o negre, tinc ganes de saber l'opinió de la majoria, sobretot si guanya alguna de les dues opcions de manera radical. A més si me'l faig vermell he de decidir si amb ribet negre o no, però aquesta decisió tant difícil ja l'assumeixo jo ;-)
La meva idea inicial era negre, especialment per la seva discreció i perquè penso que si el color perd intensitat pot quedar molt cutre. Però mica en mica el vermell ha anat guanyant força (en contra de la Bea), i ara és la meva preferència, el trobo més estètic (a les fotos queda molt guapo).

Doncs això A VOTAR i després veuré si us faig cas jiji
He fet un recull de tatoos trobats al google images.

6 comentaris:

Sergio García ha dit...

Yo ya he votado...

jag75 ha dit...

Pau,
ja que demanes opinió... jo no em tatuaria el logo d´Im :)
però veig que ja ho tens molt clar així que, endavant

Pau ha dit...

Gracias Sergio.
Jag, això és el què em diu la meva mare, jiji. Fora conyes, he trigat en decidir-me, però la veritat és que em fa molta il·lusió i ara ja ho tinc clar. Gràcies.

David ha dit...

Ep! jo també he votat. Pensa que no només pots jugar amb el color sinó també amb el tamany. Per tant si fas un color llampant com el vermell pots fer el "tatu" més petit...

Pau ha dit...

David,és una de les coses que em decanta cap el vermell, el negre pot semblar una piga gegant.

josep-maria ha dit...

Jo també he votat... de totes maneres per cada ironman acabat fas una re-pigmanteció.... i així sempre el tens que faci goig

Les Curses més rendibles