dijous, 29 d’octubre del 2009

K-swiss Kona S

Ostres, aquestes sí que molen! Just ahir parlava de les dues wambes que més m'agraden i avui veig aquestes que les trobo espectaculars. La putada és que només les venen als Estats Units, així que si algú hi va que em pilli un 11. Valen $100, que són poc més de 60 euros, i també estan en blau.

Les característiques són semblants a les de les Noosa, molt lleugeres i transpirables (després d'escriure ahir vaig veure que també tenen un sistema per expulsar l'aigua i la suor), però no posa que siguin pronadores.

4 comentaris:

ivan ha dit...

millor comprar-te les wambes que fer-te el tatuatge...

Bea ha dit...

M'encanten!!! Jo també les vull!!!

Pau ha dit...

Ivan, la opció no fer-me el tatuatge no entra, ja he donat la paga i senyal i per tant no hi ha volta enrere. A més wambes + tatu són compatibles.
Bea, però de noia no les he vist, ja ho he mirat.

ivan ha dit...

llavros votaré el clàssic: negre

Les Curses més rendibles