divendres, 16 d’octubre del 2009

Resum setembre

El setembre ha estat la recta final, hi ha tres periodes clarament marcats: uns primers dies en què vaig baixar una mica el ritme després de tanta bici a l'agost i vaig recuperar a la piscina les hores de natació que em faltaven del final d'estiu. Després dues setmanes llargues de canya, fent les darreres tirades llargues de bici i running i treballant les transicions. I finalment l'inici del periode de descans i recuperació.
Les xifres totals han estat:
Swim: 36.200metres, content, no tant per la quantitat sinó també perquè he realitzat tests en mar obert.
Bike: 625km, combinant tirades llargues amb curtes més transició. Bona feina pel més final i més tenint en compte que em vaig patejar moltes vegades la NII
Run: 187km, cap comentari, vaig seguir força el pla d'entrenament fent les tirades llargues de dos hores i mitja i tres que em demanaven, més quantitat que qualitat, però el resultat el dia del Challenge va ser prou bo.

Les Curses més rendibles