dijous, 13 de maig del 2010

Crònica de l’Aquatló interempreses

Quan un aspira a quedar entre els 100 primers en la majoria de competicions, la proposta de participar en la lliga interempreses és molt temptador. En aquesta lliga es munta una competició entre els components d’una sèrie d’empreses i per tant el nombre de participants és menor; si ho és en la cursa a peu (com la de Collserola de la setmana que ve) imagineu-vos en l’aquatló.
Al final uns quinze inscrits on més de la meitat ni es van presentar davant la possibilitat de pluja el passat dissabte. Al final ni pluja, ni aigua freda i en canvi sí molt bon ambient entre els quatre gats amb ganes de començar a nedar d’una vegada. No us enganyaré si pensava que malgrat la falta d’entrenaments de natació estava obligat a guanyar sí o sí, l’estudi dels meus competidors em va crear algun dubte però seguia pensant que tenia moltes possibilitats.
Començàvem per 400 metres de natació pel Canal olímpic on un parell de competidors em van agafar desprevingut escapant-se de seguida i sense capacitat per agafar-los. Jo intentava fer la braçada llarga i efectiva ja que anar més ràpid em feia molta mandra i no en veia l’eficàcia, volia estar fresc de pulsacions. El resultat va ser una tercera posició i la frase de la Bea “nunca te había visto nadar tan lento”, “és el que hi ha, carinyo”.
Ja en la transició agafo la segona classificada, una noia menys acostumada a transicions, i surto amb la plantilla mal posada, són només 2.700 metres (una volta al canal) i vull acostar-me al ritme de 4 minuts el km. Em poso primer però no afluixo, vull tenir sensacions de cursa, però per primera vegada mirant enrere, mola!



Foto cortesia de la organització

Arribo amb un temps final de 18.33 que es pot segregar en 6.40 de natació (jo crec que hi havia uns 380metres però és un bon temps per haver nedat “tant lent”) més 1.07 de transició i 10.46 de running. L’any que ve no només repetiré sinó que insistiré més als companys de feina per a què vinguin, m’ho vaig passar molt bé, això sí, baixaré dels 18 minuts. El segon arribava amb un temps de 20.53 i el tercer amb 22.19.

Vídeo filmat per la Bea

2 comentaris:

Bea ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Bea ha dit...

Escolta'm, que vaig dir això, però a la vegada vaig estar allà "dándolo todo" com a fan i com a directora artística. També vaig dir que a la cursa semblaves l'Usain Bolt per la diferència de temps, i això no ho expliques... Aaaaaiiiiii...

Les Curses més rendibles