diumenge, 16 de maig del 2010

Noves ulleres

Qui em coneix sap que no és propi de mi gastar-me 100 euros en unes ulleres, però encara ho és menys haver pagat aquesta pasta i després de fer-les servir unes 15 setmanes comprar-me'n unes de noves. Però és que no acabo d'estar content amb les EASSUN, de tant lleugeres com són, em cauen, i estic tota l'estona posant-les a lloc. No és un defecte de les ulleres, per la resta són perfectes, el vidre s'adapta molt als canvis de lluminositat i corrent pràcticament ni les noto, jo crec que el problema està en què no sóc prou cabezón.
El cas és que quan vaig veure les BBB a Outlètic no m'hi vaig poder resisitir, i la setmana passada em van arribar. De moment la primera prova ha estat molt satisfactòria.
Aprofito per felicitar als molts i molts amics que han fet el Half de Calella, ahir vaig estar per la fira i vaig poder copsar un fantàstic ambient mentre parlava amb molts d'ells (la majoria però participant-hi com a entrenament per futurs Ironmans, el nivell està molt alt!). També als Ironcats, fantàstica triatló on l'any que ve "si me da la vida" m'hi veureu, JM espero que vulguis repetir.

5 comentaris:

piernas ha dit...

Buenas gafas!!! estan guapas.

Raül ha dit...

Guapuuuu... gràcieeees!

Pau ha dit...

Un sempre surt afavorit a la cuina

Ferran ha dit...

I jo espero no fallar...com a animador!

David ha dit...

Pau, podria ser que no fós de la falta de "cabezón" sino de la "nàpia"? je, je!

Si es confirma que es pel "cabezón" potser m'anirien bé a mi (no tinc aquest problema)...les vols vendre? Dime pricio amigo!

Les Curses més rendibles