dimarts, 25 de maig del 2010

Ja tinc les rodes


Dijous em van trucar de Mybueautifulparking que ja tenien les rodes així que, malgrat la feinada que tenia, no vaig dubtar en passar-les a recollir, juntament amb la Bea, que em va recolzar moral i econòmicament jiji (acumulant regals pendents i futurs). Paral·lelament trucava al Marc de Tomas Domingo per encarregar un k7 Shimano ultegra (11-28), i demanar sisplau si m'ho podien muntar divendres pel matí (finalment ho vaig fer amb ells per un tema de proximitat, sumat a un tracte sempre exquisit i uns preus força ajustats).
Amb aquesta operació he matat "dos pajarus d'un tiru", ja que el què vaig fer és passar el K7 12-25 a les rodes noves (que faré servir per entrenar i tris sprints) i el K7 nou a les Mavic, que utilitzaré per competicions més dures, podent així, tenir més marge amb el pinyó de 28 dents i no havent de posar un compact (la pròxima inversió serà canviar el plat de 52 per un 53). El cost final ha estat inferior als 370euros.
Total, que per la tarda ja les estrenava, vam quedar amb el Pepelu, el Xavi i el Raül, per rodar uns km per Collserola, i les sensacions són correctes. estèticament un 10 (però què diré si les he fet fer tal com m'agradaven), a nivell d'estabilitat sembla que tinguin més inèrcia, però quan passava de 55-60km/h es notava el perfil més alt, i el que m'ha putejat ha estat que el canvi no s'ajusta bé, és una pena ja que això no permet tanta llibertat a l'hora de canviar unes per les altres.
Aquest divendres toca tirada llarga i dura, he de decidir quines agafo. Aviat més fotos.

2 comentaris:

Ferran ha dit...

Un altra foto Pau, que no es veuen bé!

Buff, ja no recordo res del ciclisme...m'hauràs de fer classes...

Vamos a muerte!

Pau ha dit...

Poc a poc, Ferran, poc a poc.

Les Curses més rendibles