dilluns, 10 de maig del 2010

Pujant esglaons de dos en dos


Abans de res una mica d’art, o d’humor o tot plegat



Tinc el temps limitat, així que li estic fotent canya al cos i m’està funcionant, sé que moments de defalliment com el de la setmana passada combinats amb entrenaments més pausats són boníssims, a més aquesta setmana ja vaig debutar en competició (demà la crònica) i vaig fer la primera tirada de més de 100km en bici (també ho explicaré un dia d’aquests). Ara ja em sento preparat per començar l’entrenament per Balaguer, he guanyat confiança.
I acabo amb un vídeo dels meus, gravats una vegada més amb la nova càmera, és de fa uns dies.


3 comentaris:

Bea ha dit...

Això és art i el demés tonteries... Al menys identifico la cançó, no com moltes vegades a OT... Veo producto en él...

Xavi ha dit...

Veig que la pericia de la Bea filmant és molt superior a la que vas demostrar tu a la cursa de Bombers...

Pau ha dit...

No em piquis que la darrera vegada que vam córrer vam fer fotos...
Ens veiem demà

Les Curses més rendibles