dissabte, 1 de maig del 2010

Canicross

Aquesta setmana una companya de feina em va dir que estava ensenyant un Boxer de tres mesos per a fer Canicross. Jo li vaig dir Caniquè? Es tracta de fer curses però amb el gos. De seguida vaig pensar en el pobre Àlex i lo poc que pot córrer.
Després em va comentar que no era tan senzill, el gos ha d'anar sempre per davant i l'has d'ensenyar a agafar el camí correcte. La cosa es complica ja que no puc tenir a l'Àlex a Barcelona i per tant veig complicat ensinistrar-lo. Algú vol fer-li de cangur? jiji
A més això ha coincidit en què vaig veure que començava a arribar al bloc gent d'un altre bloc i que casualment parla del mateix agilitycanicross.blogspot.com/
Ho veig difícil però pot ser un nou repte i una altra manera de fer esport. Ho aniré seguint.
Per cert ja m'he comprat les ulleres BBB. La setmana que ve toca mercadillo de roba.

2 comentaris:

Kike ha dit...

Gracias por hacer alusión a mi blog.
Ya sabes cualquier cosa que te interese sobre el canicross, no dudes en consultar, e intentaré ayudar en lo posible.

Kike

Pau ha dit...

Claro!
Me iré "estudiando" el bloc y ya te preguntaré cosas si me animo, de momento he visto algun enlace interesante.
Gracias.

Les Curses més rendibles