dijous, 6 de maig del 2010

Tira, tira, tira... crack!

No m’he trencat muscularment però si que he punxat físicament, la sortida d’avui de 16km ha estat literalment una agonia des del primer! I perquè anava amb l’Enric i al menys se m’ha fet amè: parlant de la feina, dels objectius, de la Borsa... però de seguida tornava a pensar amb les cames que avui m’han dit prou.
Per sort han aguantat, però aquests dies són els que, després d’alguns anys d’experiència, t’avisen de possibles lesions. El cert és que després de les dues setmanes de descans per la lesió havia començat com si ja portés una base, amb sessions dobles i amb sortides més o menys llargues, tot plegat s’ha accentuat els darrers 10 dies i fins i tot des de feia dos o tres que els ritmes eren ja prou bons. Especialment canyera va ser la sortida de dimarts, que en veure que parava de ploure i tenia 40 minuts vaig decidir sortir cap a la muntanya realitzant un entrenament de pujada vertical amb molta potència.
Ahir realitzava la meva primera sessió triple que acabava amb un running lamentable i que s’ha corroborat avui.
Reduiré una mica els volums i ritmes que tenia previstos fins diumenge, però no les sessions, ja que tampoc era molt exigent i no estic per perdre quilòmetres. Dilluns el dedicaré A DESCANSAR!

PD: Parlant de Borsa, estic segur que ara s'ha d'entrar, però déu meu com costa mantenir-s'hi.

3 comentaris:

Ferran ha dit...

santander i bbva? estem sota l'efecte Josef? porto dies amb el cul apretaet pensant de jugar una mica amb els estalvis o no...

Com has fet l'efecte de la foto? sport tracks?

a cuidar-se!

Pau ha dit...

Seria com el Josef, pero al revés. En tot cas penso que s ha d'entrar en aquesta epoca, sempre que siguin diners que no necessitis, el dia 11 crec que telefonica dona dividends (60 centims per accio) aixo no tho dona cap diposit, aixo si pot baixar encara mes, per tant han de ser diners que puguis tenir a borsa fins que es recuperi. No em facis gaire cas que a hores d'ara tinc tota la cartera en vermell.
En quan al mapa, es el programa de garmin i posant "ver en google earth"

Dioni Tulipán ha dit...

Cuida't Pau, que després perds encara més temps per lessions etc..

I ehhh, no vayas a gastar el dinero del niño en bolsa!!
Eres capaz de jugarte los 2.500 € que nos darán todo a ROJO :-))

Cuida't !!!!

Les Curses més rendibles