dimecres, 23 de juny del 2010

10k Meeting blogger run

No sé si serem 2, 10 o 20, però el Xavi de Hong Kong, superconegut en el món dels blocs, especialment per la seva capacitat de ser present a tots, ha convocat una trobada a la Carretera de les aigües pel 30 de juny a les 7 de la tarda (perimer pensava que era del matí).
Jo hi aniré, així que obro convocatòria a qui vulgui presentar-s'hi.
El ritme l'ha decidit ell, i és que vol millorar la seva marca de 46.30, la meva proposta és directament rodar a 4.30 el km.
Hi esteu tots convidats.
Clicant a la imatge teniu la seva entrada completa.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tinc uns reunio a les 4 de la tarda a Monistrol, si acaba raonablement aviat hi sere.

Salut i km!

Xavi A. ha dit...

Eiii, que el que ha deixat el comentari anterior soc jo, res d'"anonim".....

Xavi A.

Aixo d'escriure des de la Blacberry...

Bea ha dit...

Jo vindré. El meu ritme serà d'entre 7 i 8 minuts el km. No cal que m'espereu.

Pau ha dit...

A veure si el Xavi ens dóna més info.

Les Curses més rendibles